تهران – خیابان پیروزی ، روبروی خیابان پنجم نیرو هوایی (روبروی مترو نیرو هوایی) ، مجتمع نسیم ، طبقه اول ، واحد 1

clinicbina@

تلفن تماس : ۷۷۴۶۸۴۱۸-۰۲۱

چگونه فردی وفادار پیدا کنیم؟

چگونه فردی وفادار پیدا کنیم؟

چرا این روزها وفاداری تبدیل به یک موضوع ناب و خاص شده است ؟ چگونه فردی وفادار پیدا کنیم؟ چرا انقدر با یک نفر بودن، موندن، و زمان طولانی رو باهاش سپری کردن برای افراد سخت شده است؟اینکه قبلا چطور بوده و مردها و زنهای قدیم چجوری بودن، دردی از ما دوا نمی کنه، اینکه فکر کنیم ما نسلی هستیم که به اقتضا زمانی این شکلی شدیم و اگر در جایی دیگه و زمانی دیگه می بودیم، اینطور نمی شد هم کمکی نخواهد کرد.

چگونه فردی وفادار پیدا کنیم؟

به نظر من داستان از جایی شروع میشه که ما با صمیمیت مشکل پیدا می کنیم. وقتی روابط نزدیک به ما احساس خفگی میدن با گریز به روابط موازی یکم نفس می کشیم. و دوباره به اون خفقان برمی گردیم. گاهی اوقات روابط نزدیک برامون یک جور تعریف شده. و وقتی تجربه اش می کنیم و تازه می بینیم که واقعیت فرسنگها با تصورات ما فرق داشته از اون رابطه، اون آدم و حتی خودمون بدمون میاد. و با یک مدت دور شدن از خودمون و از طرفمون که ما رو یاد خودمون می اندازه سعی می کنیم برای یک مدتی خودمون رو آروم کنیم .

ورود به یک رابطه جدید

گاهی اوقات بلد نیستیم با طرفمون کنار بیایيم هیچ مهارتی نداریم . نه با قوانین ازدواج و رابطه درست زوجی آشنا هستیم و ازش چیزی میدونیم . نه راه درست رو میدونیم و نه اهل مشاوره گرفتن هستیم تا  از راه درست مشکلات مون رو حل کنیم . وقتی تعارضی پیش میاد، با یک فاصله عاطفی و پرکردن این فاصله با یک آدم دیگه ، می خواهیم تعارض رو نبینیم. و تظاهر به خوبی و خوشی زندگیمون بکنیم. جایی که مراجع میگه : اگر با کس دیگه نباشم ، نمی تونم رفتار مزخرفش رو تحمل کنم. بودن با بقیه واسم مسکنه و اینطوری می تونم آروم و مهربون به خونه بر گردم!!

مراجعه به یک مشاور خانواده

بله، گاهی هم این روابط موازی حالت انتقامی هم پیدا میکنه . اما خب وقتی این مسکنهای آنی رو به خودمون تزریق می کنیم فقط انگار خودمون رو گول می زنیم. قصد داریم به حساب خودمون، خودمون رو فقط از مخمصه تنش و استرس  دور کنیم . مخمصه ای که با هر بار دیدن اون آدم درونمون رو  نابود می کنه . تظاهر به خوب بودن شرایط  کنیم . در حالیکه یک مشکل جدید برای خودمون و یک اضطراب و نگرانی جدید برای خودمون ایجاد کردیم. یک عالمه انرژی برای تداوم این فیلم دروغین صرف می کنیم  و اینجوری هیچ تلاشی برای بهبود رابطه نمی کنیم و نتیجه هم که پر واضح، اینه که معمولا تبدیل به موجودات عصبانی، غرغرو، حساس ، افسرده و …. میشیم!!

اگر این راه حل شما برای تداوم رابطه تون و رهایی از مشکلات زندگیتون هست ، همین الان در موردش تجدید نظر کنید . سر بی دردتون رو دستمال نبندید ، ورود به یک رابطه موازی ، نه تنها کمکی به حل مشکلات موجود نخواهد کرد بلکه خود ،مشکلات جدید و انتظارات جدید و استرسهای مضاعفی بر وضعیت قبلی خواهد افزود. بهتر است پیش از ورود به یک مشکل بزرگتر ،برای فراموش کردن مشکلات موجود با یک مشاور راجع به مشکلاتتان گفتگو کنید.

پیام بگذارید

(0 دیدگاه)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *