تهران – خیابان پیروزی ، روبروی خیابان پنجم نیرو هوایی (روبروی مترو نیرو هوایی) ، مجتمع نسیم ، طبقه اول ، واحد 1

clinicbina@

تلفن تماس : ۷۷۴۶۸۴۱۸-۰۲۱

چگونه در زندگی تنوع ایجاد کنم؟

چگونه در زندگی تنوع ایجاد کنم؟

چگونه در زندگی تنوع ایجاد کنم؟ یکنواختی زندگی عشق را هرز می دهد، اما تنوع در زندگی ریشه های عشق را هر روزه آبیاری می کند و حرارت عشق را شعله ورتر می کند. اما برخی از همسران از این راز بی اطلاع هستند و یا نمی دانند که چگونه می توانید تنوع ایجاد کنند.

چگونه در زندگی تنوع ایجاد کنم؟

گمان نمی‌کنم کسی باشد که از ایجاد تنوع در زندگی مشترک استقبال نکند. شاید برخی از افراد هم با اینکه به تنوع بخشیدن در زندگی علاقه دارند اما نگران هزینه‌های آن باشند‌. طبیعی است ممکن است این تغییر مقداری هزینه در بر داشته باشد اما می‌توانید به سادگی هزینه‌ های آن را مدیریت کنید و با استفاده از ساده‌ترین شرایط بهترین احساس تنوع در زندگی خود ایجاد کنید. برای تنوع در زندگی زناشوئی لازم است هر یک از زن و شوهر علاقه‌مندی‌ های مربوط به همسر خود را بشناسند‌. کار سختی نیست فقط کافی است کمی دقیق باشید.

ابراز عاطفی و گرمی روابط زناشویی

بیان و ابراز عشق و علاقه در بین زوجین می تواند در گرمی روابط بین آنها موثر باشد. تفاوت های فرهنگی روی ابراز گری عاطفی در جوامع مختلف تاثیر می گذارد. فارغ از تفاوتهای فرهنگی، عدم ابراز عاطفی می تواند مشکل ساز باشد.

گاهاً زوج ها برای بیان عشق و علاقه خود به شریک زندگی شان به دلایل زیر دچار مشکل می شوند:

  • عدم ابراز احساسات عاشقانه به شیوه واضح و شفاف توسط زوجین
  •  تمایل افراد به جستجوی احساس خصومت طرف مقابل
  •  دشواری در ابراز عشق و علاقه به شیوه متقابل

تعادل بخشیدن به جنبه های مثبت و منفی، مستلزم آگاهی از این نکته است که کسانی که به ما به لحاظ عاطفی نزدیک هستند، چگونه احساسات مثبت خود را ابراز می دارند. زوج ها باید به تلاشهای یکدیگر در انجام کارهای خوب در حق همدیگر بها دهند و آنها را مغتنم شمارند.

تکنیک پنهان کاری مثبت

برخی افکار و توهمات در زندگی مشترک می‌تواند روابط زن و شوهر را به مرور زمان سرد کند. و یا مانع بیشتر شدن رابطه صمیمی بین همسران شود. مثل اینکه آیا واقعاً همسرم مرا دوست دارد یا نه؟ یا حس می‌کنم من برای همسرم مهم نیستم. یکی از تکنیک‌هایی که می‌تواند نابود کننده‌ی این توهمات و افکار مخرب باشد این است که بدون درخواست و اعلام همسرتان، خدمات و محبت‌ های مخفیانه‌ و بجا برای همسرتان انجام دهید.

لازمه ی اینکار این است که با دقت کارهای شخصی همسرتان را زیر نظر بگیرید. تا به موقع و در غیبت او، کارش را انجام داده یا تمام کنید. این تکنیک، برکات زیادی دارد. از جمله زمینه‌ی ایجاد حس رقابت بین همسران برای انجام خدمت‌ پنهانی به یکدیگر شده و عامل مهمی برای درک و توجه به همسر در محیط خانه خواهد شد. این مخفی‌ کاری شیرین را در خانه مرسوم کنید تا در غیاب یکدیگر، کارهای شیرین شما، ذهن همسرتان را از تفکرات منفی و مخرب پاک کند.

پیام بگذارید

(0 دیدگاه)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *