تهران – خیابان پیروزی ، روبروی خیابان پنجم نیرو هوایی (روبروی مترو نیرو هوایی) ، مجتمع نسیم ، طبقه اول ، واحد 1

clinicbina@

تلفن تماس : ۷۷۴۶۸۴۱۸-۰۲۱

علاقه به رابطه خشن

علاقه به رابطه خشن

علاقه به رابطه خشن در ساده ترین تعبیر، بازی ها و اداهایی است که موجب تحریک جنسی بعضی زنان می شود. رفتارهای تحریک انگیز در رابطه چیست؟ پذیرش ضربات کوچک بر روی باسن شان، چنگ زدن و کشیدن خفیف موی سرشان، علاقه مند بودن به بستن دست شان یا پوشاندن چشم شان در حین عشق بازی از جمله اداهایی است که بعضی ها را تحریک می کند.

علاقه به رابطه خشن

چرا بعضی از زنها سکس خشن را دوست دارند. به گفته متخصص  امور جنسی و استاد روانشناسی دانشگاه نیویورک، این نوع میل جنسی بیشتر از آنکه فکر می کنیم در بین زنان عمومیت دارد. بر اساس تحقیقات یکی دیگر از دانشگاه های امریکا، ۵۷ درصد زنان با ایده «ادای خشونت در حین عشقبازی» تحریک می شوند. سکس به ظاهر خشن در حقیقت نوعی بازی جنسی است. ربطی به بی احترامی به زنان ندارد. زنان این دوره و زمانه که به سختی و با پشتکار توانستند به موقعیت و احترام و استقلالی کمابیش برابر با مردان در جامعه دست یابند. به این دلیل در اتاق خواب به خشونت پذیری تمایل نشان می دهند. چون فقط و فقط باعث تحریک شان می شود.

وجود درد در رابطه جنسی نشانه چیست؟

رابطه جنسی طبیعی با درد همراه نیست. دردناک بودن رابطه جنسی را به حساب سفتی و تنگی واژن خود و یا ضخیم بودن قطر آلت تناسلی همسرتان نگذارید. واژن طبیعی یک زن به اندازه قطر سر یک نوزاد قابلیت کشسانی دارد. پس اگر در رابطه درد وجود دارد. دنبال علل جسمانی، روانی، رابطه ای و آموخته های بین نسلی باشید.

درمان کاهش میل جنسی

  • شبی یک لیوان عرق رازیانه همراه با یک قاشق مرباخوری عسل به غیر زمان پریودی ۴ تا ۶ ماه
  • استشمام عطر شبانگاه
  • ارده با شیره انگور ۵ وعده صبحانه در هفته
  • مصرف روزانه خرما ۳ عدد ـ انجیر ۷ عدد شبانگاه ـ زیتون ۷ عدد صبحها ـ کشمش ۲۱ عدد ـ بادام درختی ۱۴ عدد
  • ترک یا کاهش جدی سردیها مخصوصا شبها

پیام بگذارید

(0 دیدگاه)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *