تهران – خیابان پیروزی ، روبروی خیابان پنجم نیرو هوایی (روبروی مترو نیرو هوایی) ، مجتمع نسیم ، طبقه اول ، واحد 1

clinicbina@

تلفن تماس : ۷۷۴۶۸۴۱۸-۰۲۱

شکست پیش نیاز موفقیت است

شکست پیش نیاز موفقیت است

آمادگی شما برای شکست خوردن، تنها معیار واقعی تمایل شما برای موفق شدن است. شکست پیش نیاز موفقیت است. اگر می خواهید سریع تر موفق شوید آمادگی شکست خود را دو برابر کنید. شما هرگز نمی توانید به سوی موفقیت گام بردارید، مگر آمادگی شکست را در خود سراغ داشته باشید. موفقیت شامل گذر از شکستی به شکست دیگر بدون از دست دادن اشتیاق است.

شکست پیش نیاز موفقیت است

چيزی بنام شكست وجود ندارد. آنچه هست نوعی نتيجه است. اگر این نتیجه ها به دلخواه شما نیست، نحوه عمل خود را تغییر دهید. کلمه شکست را قلم بگیرید و زیر کلمه نتیجه خط بکشيد و سعی کنید از هر تجربه چیزی بیاموزید. موفقیت از آن کسانی نیست که هرگز دچار ناکامی نشده اند. بلکه متعلق به کسانی است که هرگز برای از سر گرفتن مبارزه بیم و هراسی ندارند.
جمله‌ی از پسش برنمیام روح انسان را تیره و تار می‌کند و جز افسردگی تحفه‌ای دیگر برایمان ندارد. به علاوه، وجود چنین احساسی انسان را ناامید و نهایتا از همه ‌جا زده می‌کند. بی‌ تفاوت بودن نیز یکی دیگر از تاثیرات به کار بردن این جمله است. اما وقتی به جای آن از عبارت: چطوری میتونم از پس این کار بربیام . استفاده می‌کنیم چنان قدرتی به ذهن انسان می‌بخشد که پیامدش یک روحیه‌ی پویاست . برای موفق شدن و شاد زیستن تغییر اجتناب ناپذیره اگر قرار بود معجزه ای به وجود بیاد تا الان به وجود میومد معجزه منتظر تغییر توست تا به وجود بیاد.

دو ویژگی تعیین کننده افراد موفق :

افراد موفق هنگام مواجهه با موقعیت های جدید و تغییرات بزرگ به خود می گویند:  می دونم این موقعیت ترسناکه اما انجامش میدم . و شعارشان این است : بترس ولی انجام بده. افراد موفق هنگام روبرو شدن با چالش های بزرگ و موقعیت های مبهم بجای اینکه بگویند: اگر نشد چی؟ به خود می گویند: اگر شد چی؟ اگر اینبار موفق شدم چی؟ اگر جواب مثبت بود چی؟ این تغییر رویکرد و تغییر نگرش شما را از یک فرد منفی گرای ناخوآگاه به فردی مثبت اندیش تبدیل می کند. یادتان باشد وقتی می ترسید احتمال گرفتن تصمیم های اشتباه زیاد است.

قانون موفقیت

بیشتر شکست خورده های زندگی، کسانی هستند که وقتی کار رارها کردند، نمی دانستند چقدر به موفقیت نزدیک هستند. علاقه، اندیشه و مطالعه چیزهایی هستند که شما را به سوی موفقیت سوق می دهند. بخش بزرگی از اتلاف انرژی ما ناشی از عدم تمرکز بر اولویت‌ هاست.

  1.  تمامی اولویت‌هایتان را فهرست کنید.
  2. سه تای اول را نگه دارید.
  3. بقیه را دور بریزید.

ذهنیتت را تغییر بده

هیچ چیز به اندازه ذهن تغییر یافته قدرتمند نیست. شما می توانيد ظاهر خود را تغيير دهيد. محل اقامتتان راتغيير دهيد. همسرتان را تغيير دهيد. اما اگر ذهن خود را تغيير ندهيد. همان تجربه مشابه دائما و بارها و بارها اتفاق خواهد افتاد. زيرا همه چيز به صورت ظاهری تغيير كرده است اما هيچ تغيير درونی صورت نگرفته است. تمام مسائل تو را ذهنيت كنونی ات خلق کرده و اگر بخواهی مسائلت حل بشوند. اين ذهنی که مسئله ساخته قادر به حلش نخواهد بود . بنابراين ابتدا بايد ذهنيتت را تغییر بدهی.

پیام بگذارید

(0 دیدگاه)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *