تهران – خیابان پیروزی ، روبروی خیابان پنجم نیرو هوایی (روبروی مترو نیرو هوایی) ، مجتمع نسیم ، طبقه اول ، واحد 1

clinicbina@

تلفن تماس : ۷۷۴۶۸۴۱۸-۰۲۱

روشهایی برای تداوم عشق

روشهایی برای تداوم عشق

اوقات یکدیگر را تلخ نکنید. یاد بگیرید به خودتان، به اشتباهات تان و به اشتباهات همسرتان لبخند بزنید. اگر کیف پول تان گم شد، یا پول اضافه بابت یک دسته گل پرداخته اید، همسرتان باید کاری برای شما انجام میداده، ولی فراموش کرده و … همواره به این موارد لبخند بزنید. این کارها روشهایی برای تداوم عشق شما می باشد.

روشهایی برای تداوم عشق

هیچ چیز آن قدر مهم نیست که به خاطر آن اوقات خانواده را تلخ کنید و لحظات پر اندوهی را بگذرانید. مطمئن باشید با اشتباهات ما یا همسرمان دنیا به پایان نمی رسد، اما فرصت ها به سرعت از دست می رود.  شاید دیگر لحظه ای پیش نیاید که بتوانیم دست همسرمان را بگیریم یا با او بخندیم.

خودتان باشید

مهمترین مسئله در زندگی مشترک اهمیت درک «ما» بودن است. اما این را نیز فراموش نکنید در داخل این «ما» بودن یک «من» و «تو» نیز وجود دارد. پس به راحتی می‌توانید خود را مانند کسی فرض کنید که تازه ازدواج کرده یا یک رابطه را شروع کرده است. اما همیشه باید به خاطر داشته باشید که هر دو طرف همان قدر که به هم نزدیک و شبیه هستند به همان نسبت نیز دو فرد متفاوت و مجزا هستید که سلایق، نظرات و عقاید متفاوت نیز دارند.

بنای دوستی با هم را محکم بگذارید.

زن و شوهر باید با هم دوست باشند. همسر شما باید فردی باشد که می‌خواهید با او زندگی کنید. اگر چه نمی‌توان جنبه‌های غریزی را نادیده گرفت .اما تنها کشش غریزی برای حفظ یک رابطه کافی نیست. چون زندگی روزهای دشواری نیز دارد که در این لحظات به فردی نیاز دارید که در کنارتان باشد و با او وقت خود را بگذرانید.

 رابطه زناشویی یک اتوبان دوطرفه است.

درباره خواسته‌ها و نیازهایتان صادق باشید و در طرف مقابل نیز به خواسته‌ها و نیازهای همسرتان نیز توجه کنید.

مبادی آداب باشید

حتی اگر در زمان انتخاب همسر تمامی مسائل در نظر گرفته شود، باز نمی توان انتظار داشت دو طرف همیشه در همه حال مثل یکدیگر فکر کنند و عمل کنند. مهم نیست که چند وقت از ازدواج شما می گذرد. صمیمیت و به هم احترام گذاشتن هرگز ضد هم نیستند. بنابراین در گفتگوهای خود از کلماتی مانند: لطفاً، متشکرم، متأسفم، ببخشید و … استفاده کنید. طرز گفتار و رفتار شما نشان می دهد چقدر برای همسرتان ارزش قایل هستید و به او احترام می گذارید.

 به علایق یکدیگر اهمیت دهید.

زوج خوشبخت، زوجی هستند که به علایق و سرگرمی های یکدیگر توجه نشان بدهند و هر یک سعی کند تا زندگی را مطابق علایق و سلایق دیگری پیش ببرد. لذا در زندگی سرگرمی های مشترکی بیابید و آنها را در الویت قرار دهید مثل ورزش صبحگاهی، کوهنوردی، تماشای فیلم و … انجام دادن کارها با هم و در کنار هم بسیار لذت بخش است.

پیام بگذارید

(0 دیدگاه)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *