تهران – خیابان پیروزی ، روبروی خیابان پنجم نیرو هوایی (روبروی مترو نیرو هوایی) ، مجتمع نسیم ، طبقه اول ، واحد 1

clinicbina@

تلفن تماس : ۷۷۴۶۸۴۱۸-۰۲۱

درباره اهدافتان با خود گفتگو کنید .

درباره اهدافتان با خود گفتگو کنید

اهداف خودتان را به صورت جملاتى مشخص درآورید و آنها را به خودتان بگویید . این «به خود گویى» باید به صورت مثبت باشد . آدم بى هدف ، مانند مسافرى است که وارد پایانه مسافربرى مى شود و گرچه در آن جا اتوبوس هاى فراوانى است ، اما چون نمى داند به کجا مى خواهد برود ، نمى تواند سوار هیچ یک از آنها شود . درباره اهدافتان با خود گفتگو کنید .هر کس باید اهداف خود را مشخص سازد و آن گاه ، آنها را به صورت جملات مثبت درآورد و مرتب براى خودش تکرار کند.

درباره اهدافتان با خود گفتگو کنید

وقتی رویا های شما بخشی از زندگی شما باشند، تبدیل به هدف میشوند، باید آرزوها و رویاهات اونقدر بزرگ باشن که وقتی از خواب بیدار شدی به خودت بگی :من امروز چه کاری انجام بدم که به آرزوم نزدیکتر بشم؟ تکرار کردن این قانون باعث میشه که رویاهای تو به هدف تبدیل شوند. و هر انسانی وقتی هدفی داشته باشه، ناخودآگاه برای رسیدن به اون تلاش میکنه. انسانی که تلاش میکند و به هدفی میرسد مصداقی از جلوه ی زیبای خدا میشود. همان خدایی که اراده میکند و خلق میکند

پیوسته در حال تلاش باشید

‌برای رسیدن به اهدافت نیاز نیست کارای عجیب و غریب انجام بدی فقط کافیه که قدم های کوچک ولی متوالی برداری یادت باشه که باید بزرگ فکر کنی ولی کوچک شروع کنی قدم های کوچک تو رو به هر خواسته ای می رسونه. تنها کسی که میتونه جلوی تو رو بگیره خودت هستی هیچ دشمنی بیرون از تو وجود نداره. تنها کسی که میتونه بهت کمک کنه خودت هستی هیچ دوستی بیرون از تو وجود نداره.

بدانید تقریبا همه‌ی کسانی که ثروت کلان اندوخته‌اند، قبل از آن رویا، امید، آرزو و برنامه‌هایی در سر داشتند و بعد به سرمایه دست یافته‌اند.  باید بدانید که نمی‌توانید بر مبالغ عظیم ثروت دست یابید مگر آنکه در سر اشتیاقی سوزان برای آن داشته باشید و باور کنید که می‌توانید به آن برسید.

اهدافتان را درک کنید

تبدیل شدن به آنچه که قصد دارید باشید، ریشه در عدم پذیرش از آنچه هستید ندارد، بلکه طبیعت انسان تغییر و دگرگونی و رشد است و در واقع با عشق به خود و پذیرش آنچه که هستید این کمک را به شما می‌کند تا روز به روز بهتر و بهتر شوید و نسخه‌ ای زیباتر از خویش را خلق کنید. هر چه بر سرت آمد، هرگز تسلیم ناامیدی نشو حتی اگر همه‌ی درها به‌ رویت بسته شود.

حتی لاک پشت ها، هنگامی که بدانند به کجا می روند، زودتر از خرگوش ها به مقصد میرسند. تا زندگی وهدفمان را درک نکرده باشیم، پیشرفتی حاصل نمی شود. فقط خودت می توانی رؤیاهایت را به وقوع بپیوندی. سرت را بالا نگه دار.

پیام بگذارید

(0 دیدگاه)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *