تهران – خیابان پیروزی ، روبروی خیابان پنجم نیرو هوایی (روبروی مترو نیرو هوایی) ، مجتمع نسیم ، طبقه اول ، واحد 1

clinicbina@

تلفن تماس : ۷۷۴۶۸۴۱۸-۰۲۱

خانه مرتب و آرام چگونه است؟

خانه مرتب و آرام چگونه است؟

خانه مرتب و آرام چگونه است؟ اين به معنی كار كردن هميشگی شما در خانه نيست. بلكه صحبت از جو خانه است كه ظاهر مرتب نيز به آرامش آن كمک می‌ كند. خانه مرتب و آرام خانه‌ای است كه يک مدير خوب آن را اداره می كند. مثلا حواستان باشد كه مايحتاج خانه تكميل باشد.

خانه مرتب و آرام چگونه است؟

جو خانه را از تشنج به دور نگه داريد و فضای خانه را آرامش‌ بخش بچينيد. كمتر با همسر سرسختانه مخالفت كنيد. دقت كنيد كه منظور ما، فراموش كردن ديدگاه‌ها و نظرات خودتان نيست. منطقی و معقول مطيع همسر خود باشيد. اگر در كارهای خانه از شوهرتان كمک می‌خواهيد، كارهايی را كه دوست دارد به او بدهيد و تقسيم كار كنيد. دستور ندهيد و ايراد نگيريد. به ظاهر خود اهميت بدهید و هميشه لباس مناسب بپوشید. خوب آشپزی كنيد. شايد بعضی از زن‌ها آشپزی را دوست نداشته باشند و آن را وظيفه خود ندانند. اما تقريبا بيشتر مردها از همسر خود انتظار دارند يک غذای خوب برای آنها تهيه كند.

یک زن مهربان باشید.

مردها به دنبال خانم‌هایی با روحیه زنانه و مهربان میگردند، زیرا چنین خصوصیاتی باعث می‌شود که یک زن بتواند مادر بهتری برای بچه هایش باشد.  البته این امر بدان خاطر نیست که مردها انتظار دارند خانم‌ها آن‌ها را نیز تر و خشک کنند، بلکه بدان خاطر است که دوست دارند فرزندانشان در آغوش مادر مهربان و دلسوزی پرورش پیدا کنند. مردها به دنبال زن‌هایی هستند که حس و ظرافت زنانه خود را حفظ کرده باشند. البته منظور ما آن دسته از خانم‌هایی نیست که دائم به دنبال مُد می‌روند و چهره خود را به انواع و اقسام اشکال مختلف در می‌آورند.

کارهای یک خانم با سیاست

یه خانم با سیاست قبل از اومدن همسرش به منزل کارهای زیر رو انجام میده: گوشی زمین، غذا آماده، لباسها مرتب شده، یه ارایش شیک واسه همسر، بچه مدرسه ای دارها بچه هاشون خواب باشن.(برای اون دسته از خانمایی که همسرشون دیر میان). بچه کوچیک دارها هم از صبح نخوابونن بچه رو تا ۹ دیگه خواب باشه ها. خانومای کارمند هم سعی کنید یه ذره بیشتر به خودتون فشار بيارين. تا قبل ۹ کارهای فردا هم تموم شده باشه.

خانمهایی که بچه بزرگ دارن و همش فکر میکنن وای بده پیش بچه ها خدمت کردن و محبت به شوهر. خانوم من بچه ات بزرگه همه چی میفهمه.  چه تو بری کنار شوهرت چه نری. اون میدونه بین شما چه خبر.  پس راه درست زندگی رو با عشق ورزیدن به همسرت به بچه ها یاد بده تا فردا عروس یا دامادت ممنون شما باشه.

پیام بگذارید

(0 دیدگاه)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *