تهران – خیابان پیروزی ، روبروی خیابان پنجم نیرو هوایی (روبروی مترو نیرو هوایی) ، مجتمع نسیم ، طبقه اول ، واحد 1

clinicbina@

تلفن تماس : ۷۷۴۶۸۴۱۸-۰۲۱

تماس فیزیکی چگونه دردتان را تسکین می‌دهد؟

تماس فیزیکی چگونه دردتان را تسکین می‌دهد؟

تماس فیزیکی چگونه دردتان را تسکین می‌دهد؟ گرفتن دست همسر پدیده‌ای ایجاد می‌کند که همگاه سازی بین فردی  نام دارد. طبق مطالعه‌ای كه در سال ۲۰۱۷ انجام شد وقتی همسرتان درد یا استرس دارد و شما با حس همدلی دست او را می‌گیرید، ریتم تنفس و ضربان قلب‌ تان با هم یکی می‌شود و می‌توانید اضطراب و علائمش را تعدیل کنید و تسکین بدهید.

تماس فیزیکی چگونه دردتان را تسکین می‌دهد؟

خیلی عجیب و شگفت انگیز است که وقتی درد دارید فقط با گرفتن دست همسرتان آرام شوید. همین حرکت جزئی اما فوق العاده می‌تواند روی روح و روان و وضعیت جسمی‌تان کاملا اثر بگذارد. دوای دردهای دوران پریود همسرتان نوازش و عشق ورزی شماست . آغوش شما بهترین مسکن است.

نوازش کردن در رابطه زناشویی

فقدان نوازش بین زن و شوهر و اعضای خانواده، باعث ایجاد فاصله‌ی روانی و در نهایت جدایی معنوی و حتی حقوقی می‌شود. اگر مرد و زنی دل به زندگی خانه و خانواده نمی‌دهند؛ یقین بدانید که نوازش حلقه‌ی مفقوده آن‌هاست!

انواع نوازش کردن چیست؟

نوازش کردن شامل دو فعل و رفتار نوازش دادن و نوازش گرفتن است، هر زن و شوهری باید مهارت، هنر و ظرایف نوازش را بدانند و آگاهانه آن را در حرکات، سکنات و زبان کلامی و غیر کلامی خود فعال کرده و از آن مراقبت کنند. حضور نوازش یعنی؛ هوش و سواد عاطفی زن و مرد فعال است.

شاید وقتی می‌گوییم همسرت را نوازش کن، بوسیدن، درآغوش کشیدن و لمس کردن در ذهن‌مان تداعی شود؛ در حالی که نوازش در چهارچوب روابط زناشویی، گستره‌ی سیصد و شصت درجه‌ای دارد. به عنوان مثال هر رفتاری که بویی از همیاری یا کمک فکری، احساسی و مالی داشته باشد مثل سلام کردن، دلگرمی دادن و سورپرایز کردن، اشکال گوناگون نوازش هستند.مردان را به کمک حس بینایی تحریک کنید!

نحوه ی نوازش کردن آقایان

مردها بیشتر از زنان تحریک بصری می شوند و خیالپردازی می کنند. برای استفاده از این تکنیک لباس های متنوع  و مورد علاقه شریک زندگی تان را بپوشید. حرکاتی انجام دهید که چشمش را نوازش دهد. در پیشنوازی عکس العمل های مناسب نشان دهید تا شریک زندگیتان از دیدن آن ها لذت ببرد.  در طول رابطه جنسی به چشم هایش خیره شوید. همچنین از لباس زیرهای متفاوت با رنگ های متنوع استفاده کنید.

 نوازش کردن خانم ها

خانمتان را آرام نوازش کنید . خانمها حساسیت لمسی شان ده برابر مردهاست و ده برابر برای نوازش شدن بیشتر لذت می برند. وقتی در فشار زندگی قرار می گیرند نیازشان به نوازش چندین برابر می شود.

پیام بگذارید

(0 دیدگاه)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *