تهران – خیابان پیروزی ، روبروی خیابان پنجم نیرو هوایی (روبروی مترو نیرو هوایی) ، مجتمع نسیم ، طبقه اول ، واحد 1

clinicbina@

تلفن تماس : ۷۷۴۶۸۴۱۸-۰۲۱

تلاش برای تغییر همسر

 تلاش برای تغییر همسر

از داشتن احاطه و اعمال کنترلی سخت گیرانه بر روی همسر خود بپرهیزید. در یک رابطه زناشویی مشروع و حقیقی که بر پایه صداقت و تعهد شکل گرفته باشد، کنترل و نظارت شدید معنا نمی یابد و همه این اعمال نشان از بی اعتمادی و شک داشتن به انتخابات همسر می‌باشد. لطفا دست از تلاش برای تغییر همسر بردارید.

 تلاش برای تغییر همسر

زوجی خوشبخت خواهند بود که با اعتماد و اطمینان کافی از عملکرد هم، یکدیگر را در انجام امور مختلف در زندگی آزاد گذاشته و وقت خود را بیشتر صرف بررسی رفتار و عملکرد خود می‌کنند. یکی از تاثیرات مهم و عمده به کارگیری این نکته این است که اگر هر یک از زوجین وقتی می‌بینند فضای آزاد و بدون اعمال اجبار و زور برای آن ها فراهم شده است. با خیالی آسوده و بدون ترس از قضاوت شدن پا پیش گذاشته و موضوعات و مسائل مختلفی را که نیاز به مشورت دارند با همسر خود مطرح کرده . درباره آن به بحث و گفت و گو می‌پردازد. به این ترتیب رابطه نزدیک تر و صمیمی تری در میان آن‌ها شکل خواهد گرفت.

چرا برخی دوستی ها سالها ادامه دارد؟

تا حالا به این موضوع فکر کردین که چه طور برخی دوستی ها تا سال ها پایدار می مونه و بسیار عمیق می شه. اما برخی ازدواج ها با اینکه با عشق و علاقه و هزار وعده و وعیده حتی ۲ سال هم دوام نمیاره؟  مهم ترین علتش اینه که ما در رابطه دوستی با یک نفر هیچوقت طرف مقابلمونو کنترل نمی کنیم . نمی خوایم دوستمونو مطابق میل خودمون تغییر بدیم.  این اشتباه مهلک بسیاری از زوج هاست که تو زندگی مشترک مرتکب میشن. اغلب اونها نمی دونن که هیچ کس نمی تونه فرد دیگری رو تغییر بده. به جای این که سعی کنند خودشونو تغییر بدن سعی می کنن همسرشونو تغییر بدن. از این جاست که ناکامی و تعارض شروع میشه.

یکی از دلایل سردی روابط زوجین

کنترل کردن همسر باعث می شود که رابطه ی صمیمی بین زوجین از بین برود. وقتی به شریک زندگیتان بگویید چه کند و چه نکند، حتی اگر صلاح او را می خواهید، باز هم نشان می دهید که نسبت به او قدرتمند هستید و با این کار به قلب رابطه تان سم می پاشید. سعی کنید بیشتر پذیرنده باشید تا فرمانده. مردان ذاتا عاشق قدرت هستند و دوست دارند هم در زندگی کاری و هم در زندگی خانوادگی خودشان کنترل همه چیز را خود به عهده بگیرند. حالا تصور کنید زنی شوهرش را مرتب کنترل کند. این کار بدترین کاری است که یک زن در رابطه با نامزد یا همسرش می تواند انجام دهد. ممکن است باعث تخریب روابط شما شود. بنابراین به مرد دلخواهتان اعتماد کنید و دست از کنترل کردن او بردارید.

پیام بگذارید

(0 دیدگاه)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *