تهران – خیابان پیروزی ، روبروی خیابان پنجم نیرو هوایی (روبروی مترو نیرو هوایی) ، مجتمع نسیم ، طبقه اول ، واحد 1

clinicbina@

تلفن تماس : ۷۷۴۶۸۴۱۸-۰۲۱

استحکام رابطه در زندگی

استحکام رابطه در زندگی

زندگی‌مان را هیجان ‌انگیز پیش ببریم. برای استحکام رابطه در زندگی چیکارکنیم؟ همه ما درگیر کارهای خودمان می‌شویم و بعد از مدتی همه‌ چیز روتین و تکراری می‌شود. پس باید برای ارتقاء رابطه‌مان تلاش و آن را هیجان ‌انگیز کنیم. با ترتیب دادن یک سورپرایز ساده یک قرار ملاقات خارج از برنامه، یک ناهار غافلگیرکننده، رابطه‌تان را تازه نگه‌ دارید. خلاق باشید و روی یک غافلگیری شاد کننده فکر کنید.

استحکام رابطه در زندگی

تو زندگی مشترک مالـک همســرتون نباشید. رفیقش باشیــد. اینجوری خیلی قشنگتره. در زندگی زناشویی و در خانواده به هر میزان که قدرت وارد شود به همان میزان محبت و عدالت و انصاف از طرف دیگر خارج می شود. در خانه نباید هیچ قدرت و هیچ کنترل و مالکیتی روی دیگری وجود داشته باشد. آنچه که باید باشد. حرمت، محبت، مشورت و برابری است. بنابراین شما نه قرار است به کسی دستور دهید و نه از کسی دستور بگیرید. بنابراین در زندگی زناشویی نباید هیچ قدرت، ریاست و سلسله مراتبی به معنای برتری وجود داشته باشد.

خواسته‌هایتان را به روشنی بیان کنید.

زندگی مشترک یک بازی که بر پایه حدس و گمان باشد نیست. بسیاری از مردم اعم از مرد و زن از بیان صریح خواسته‌های خود بیم دارند. و در نتیجه بر آنها سرپوش می‌گذارند. نتیجه این پنهان‌کاری نومید شدن از رسیدن به خواسته‌هایشان و خشم گرفتن بر همسری است که از برآورده کردن خواسته‌های ناگفته آنان کوتاهی کرده است. ایجاد روابط صمیمی با همسر بدون صداقت و درستی در گفتار و کردار امکان‌پذیر نیست. به یاد داشته باشید که همسرتان فکرخوان شما نیست. یعنی علم غیب پی بردن به درون و افکار شما را ندارد.

بـرای هـمسرم هدیه چـی بـخرم؟

می دونید که حدیث داریم روزهای جمعه به همسرتون هدیه بدید. گاهی هدیه های بی مناسبت کوچیک می تونن بی نهایت خوشحال کننده باشند. اما میرسیم به این موضوع که چه هدیه‌هایی بدیم؟ هدیه‌ها دو دسته هستند. یک سری‌هاش رو همه ی مردها میپسندن یک سری دیگه سلیقه‌ی شخصی افراده.

کادوهای مناسب برای همه: ادکلن‌ها و عطر‌های متنوع با توجه به فصل. تی شرت، پیرهن. ست لباس راحتی. صندل و دمپایی، کیف، کیف‌پول، جاسوئیچی، لوازمی مثل رم موبایل، قاب و کیف گوشی، ریکوردر، لیوان شخصی و فلاسک‌های تک‌ نفره برای محل کار، حوله و دستمال جیبی شخصی.

لوازم خاص‌تر بعضی مردها لوازم التحریر دوست دارن و به کارشون میاد مثل: سر رسید. خودکار و روان نویس. دفترهای رسمی و شیک مخصوصا برای معلم ها و دانشجوها. بعضی مردها به جنسای آنتیک مثل رادیو قدیمی، ماشین تایپ قدیمی و … علاقمند هستند. بعضی های دیگه عاشق بازی‌هایی هستند مثل پازل‌های مختلف. تخته‌های کوچیکی که روی هم چیده میشن. شطرنج و …

پیام بگذارید

(0 دیدگاه)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *