تهران – خیابان پیروزی ، روبروی خیابان پنجم نیرو هوایی (روبروی مترو نیرو هوایی) ، مجتمع نسیم ، طبقه اول ، واحد 1

clinicbina@

تلفن تماس : ۷۷۴۶۸۴۱۸-۰۲۱

ازدواج کردن با آدم خسیس

ازدواج کردن با آدم خسیس

بدون تردید، ازدواج کردن با آدم خسیس عاری از عواقب و پیامدهای منفی و نامطلوب نمی باشد. برای ازدواج با این دسته از افراد باید همه ابعاد و جوانب امر را به دقت و با حساسیت مورد بررسی و ارزیابی قرار داد. ازدواج با آدم خسیس به نوعی بله گفتن به انزوای اجتماعی، سوء تغذیه، دعوا و مشاجره بر سر پول گرفتن و مخارج تلقی می شود.

بدون اغراق، آدم خسیس، فرزند و همسر و به عبارتی همه زندگی خود را فدای خساست و بخیل بودن خود می کند. در این حالت، میزان و مقدار پس انداز و صفرهای حساب بانکی آدم خسیس هیچگونه اهمیتی ندارد. چرا که این شخص قصد و نیتی برای خرج کردن پول های انباشته شده خود نخواهد داشت. این دسته افراد به طرز بیمار گونه ای درصدد صرفه جویی در استفاده از کوچکترین و کمترین چیزها بر می آیند.

ازدواج کردن با آدم خسیس

آدم خسیس، برای گذران بهتر زندگی خود نیز هیچگونه خرج و مخارجی را اختصاص نمی دهد. در مغز و ذهن این افراد پول رو پول گذاشتن و صرفه جویی و سخت گرفتن در مصرف، از درجه اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. بر همین اساس، در ازدواج با آدم خسیس باید تمام این عوامل و مسائل را به شکل جدی لحاظ کرد.

چرا ازدواج با آدم خسیس

ازدواج کردن با آدم خسیس از آن دسته مشکلاتی به شمار می آید که درمان و حل و فصل این موضوع با مشقت های بسیار زیادی همراه می باشد. حتی در برخی مواقع ممکن است روش های درمانی نیز بر روی آدم خسیس هیچگونه تاثیر و اثر گذاری از خود برجای نگذارد. بنابراین لازم و ضروری است که در ازدواج با آدم خسیس جانب احتیاط بشدت مورد توجه قرار گیرد.

کسانی که به امید تغییر یا درمان و استفاده از دارو، قرص و روان درمانی تن به ازدواج با آدم خسیس می دهند، باید به آنها خاطر نشان کرد که این دسته افراد هرگز نمی تواند در هیبت یک آدم دست و دلباز عرض اندام کنند. پس مناسب است که از فکر و توهمات نادرست و غیر منطقی در این زمینه به نحو مطلوب جلوگیری به عمل آورند.

بدون اغراق، شناخت و آشنایی با ویژگی ها و خصوصیات آدم خسیس می تواند افراد را در تصمیم گیری منطقی تر و مطلوب تر در این زمنیه یاری و کمک نموده و از یک عمر حسرت و پشیمانی و ناراحتی ممانعت به عمل آورد. در بسیاری مواقع افراد تحت تاثیر باورهای تاریخ گذشته و انقضا یافته مدعی هستند که عشق و علاقه آدم خسیس بعد از ازدواج و با آغاز زندگی مشترک بر جنبه بخیل بودن آن غلبه پیدا می کند.

در صورتی که بعد از ازدواج با آدم خسیس و پس از گذشت مدت زمانی کوتاه، شور و اشتیاق اولیه در کنار عشق و علاقه رنگ می بازد. در این لحظه است که افراد متوجه اشتباه بزرگ و جبران ناپذیر خود می شوند، هر چند که به قول معروف پشیمانی سودی ندارد. بر همین اساس، بار دیگر تاکید می شود که در هنگام ازدواج با این دسته از افراد تمام جوانب و شرایط به شکل جدی در نظر گرفته شود.

ازدواج کردن با آدم خسیس، ویژگی ها و خصوصیات

در مقوله ازدواج با آدم خسیس یکی از نشانه ها و علائم اولیه این افراد، کادو نخریدن یا عدم تمایل و علاقه به خرید هدیه می باشد. آدم خسیس برای کادو نخریدن تلاش و کوشش زیادی به خرج می دهد تا از زیر بار این مسؤولیت شانه خالی نماید. در صورتی که چنین فردی رضایت به خرید دهد، ممکن است تنها به منظور رفع مسؤولیت، یک وسیله بی ارزش و ناچیز تهیه نماید.

پرس و جو کردن از دوستان و اطرافیان آدم های خسیس نیز میتواند در باب ازدواج با آدم خسیس کمک کننده و تاثیر گذار باشد. جویا شدن از نظرات و عقاید آدم خسیس در موضوعاتی نظیر مسافرت رفتن و خرید کردن نیز میتواند در این زمینه حائز اهمیت به شمار رود. از دیگر ویژگی های این دسته افراد، انتخاب کردن مکان های ارزان و کم هزینه در مواقع تفریح و گشت و گذار می باشد. از منظر فرد خسیس اقدام به این کار نوعی صرفه جویی و به حداقل رساندن هزینه ها تلقی می شود.

از مشخصات دیگر این افراد به ویژه در مورد ازدواج با آدم خسیس عدم استقبال و تمایل آنها به خوردن شام در رستوران می باشد. از زاویه دید این افراد حتی برای خوردن نوشیدنی نیز رفتن به کافی شاپ هیچ جایگاهی ندارد. آنها معتقدند که کنار خیابان هم مکان بسیار مناسبی برای خوردن و آشامیدن به شمار می رود.

ازدواج کردن با آدم خسیس و روابط اجتماعی

در مقوله ازدواج کردن با آدم خسیس باید خاطر نشان کرد که این افراد هیچ تمایل و علاقه ای به برقراری روابط و تعاملات اجتماعی در خود نمی بینند. بر همین اساس، دعوت کردن از مهمان و رفت و آمدهای خانوادگی در نگاه این دسته از افراد عادتی پسندیده و مناسب به شمار نمی آید.

آدم خسیس برای برقراری ارتباط با دوستان محدود خود به یک تماس تلفنی کوتاه مدت کفایت می کند. بر همین اساس در مورد ازدواج با آدم خسیس این مورد نیز باید مورد توجه و نظر قرار گیرد. ازدواج با آدم خسیس و در هنگام آمدن مهمان به خانه، فرد خسیس به علت اختصاص دادن هزینه هایی برای غذا یا میوه مدام غر و لند می کند. بر این اساس، یک فرد اجتماعی لحظه ای هم تاب و طاقت ماندن در کنار فرد خسیس را در وجود خود نمی بیند.

پیام بگذارید

(0 دیدگاه)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *