تهران – خیابان پیروزی ، روبروی خیابان پنجم نیرو هوایی (روبروی مترو نیرو هوایی) ، مجتمع نسیم ، طبقه اول ، واحد 1

clinicbina@

تلفن تماس : ۷۷۴۶۸۴۱۸-۰۲۱

احیای روابط زناشویی

احیای روابط زناشویی

عشق مثل خیلی چیزهای دیگه میزان و اندازه داره. با تکرار اشتباهات از درجات عشق کم نکنیم. برای احیای روابط زناشویی تلاش کنیم؟ بی‌توجهی و بی‌اهمیت بودن به خواسته‌های همدم‌مان، موجب ایجاد فرصت سو استفاده برای دیگران است. احترام به شوهر و حفظ غرور او، تعریف از توانایی‌های او و تامین نیازهای جنسی او امتیازات عشقی شما را افزون می‌کند.

احیای روابط زناشویی

همچنین توجه به ظاهر و احساسات زن. تاکید بر دوست داشتن او، ایجاد امنیت همه جانبه بعنوان تکیه‌گاه مطمئن. بر امتیازات عشقی مرد می‌افزاید. دعواها و مشاجرات کوچک را با لجبازی و بحث بی‌ خودی بزرگ نکنید. خنده و شوخی را ابزاری برای از بین بردن دعواهای کوچک استفاده کنیم. زخم‌های کوچکی که در دل همدم خود با اشتباهاتمان ایجاد کردیم را ببینیم و برای ترمیم آنها تلاش کنیم.

منتظر همدم‌ مان نباشیم. شاید او هم مثل شما منتظر قدم اول از طرف شماست. یادمان باشد همدم ما برای ما و مال ماست. هر کاری برای او می‌کنیم برای خود و زندگی خودمان می‌کنیم. یک شاخه گل، یک چای خوشرنگ، به آغوش کشیدن. یک بوسه، یک جمله‌ ی جدید و زیبا، یک دوست دارم گفتن، می‌تواند به امتیازات عاشقانه و امنیت زندگیمان بیفزاید. اگر روابط خود را تا حد روزهای اول آشنایی احیا کنیم. به بالاترین احساسات عشق دوباره دست پیدا می‌کنیم.

رفیق همسر خود باشید

آنقدر به همسرتان اطمینان بدهید که درد و دل کردن او با شما باشد. به او نزدیک باشید. غمخوارش باشید. و در ناراحتی ها او را یاری دهید. چه کسی نزدیکتر از شماست به او. برای همسرتان یک دوست واقعی باشید. تا همیشه حس کند یک همراه همیشگی، یک عاشق و یک دلگرمی دوست داشتنی در کنارش هست. مشوق همسر خود باشیم. برای رفتارها و صحبت‌های همسرمان ارزش قائل شویم. با یادآوری موقعیت‌ های موفق گذشته، او را تشویق کنیم. تا آینده‌ی بهتری داشته باشد.

هر روز دلیلی برای تشکر از همسر پیدا کنید.

آنرا در قالب جمله ای ساده و زیبا بیان کنید. به یاد داشته باشید که عشق هم برای سر پا ماندن مانند هر چیز دیگری نیاز به مراقبت و رسیدگی دارد. به همسرت نشون بده ک حتی کارهای کوچک و محبتهای جزئیش هم واست پراهمیته. وقتی یک مرد پی ببره که همسرش کوچکترین توجهی به آنچه که انجام داده نداشته بالطبع همه آنها را قطع خواهد کرد. محبت کردن زن و شوهر به یکدیگر، جلوی کدورت میان آنان را می گیرد و صمیمیت را صد چندان می‌کند. لذا فضای خانه باید مملو از ابراز محبت باشد.

در یک رابطه زناشویی پایدار هر دو طرف در بیان عقاید خود آزاد هستند. برای حفظ رابطه خود مجبور به سرکوب عقاید و افکار خود نیستند. رابطه شما نباید مانند باری سنگین بر دوشتان باشد. که زندگی را برای شما تیره و تار می کند. بلکه باید به شما احساس زندگی بدهد. شما نباید قربانی عشق باشید. بلکه باید در کمال آزادی آنگونه که خودتان می خواهید احساس و رفتار کنید.

پیام بگذارید

(0 دیدگاه)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *