تهران – خیابان پیروزی ، روبروی خیابان پنجم نیرو هوایی (روبروی مترو نیرو هوایی) ، مجتمع نسیم ، طبقه اول ، واحد 1

clinicbina@

تلفن تماس : ۷۷۴۶۸۴۱۸-۰۲۱

روابط عاطفی

رابطه عاطفی اسیدی

رابطه عاطفی اسیدی رابطه ای است که اکثر دختران درگیر آن می شوند .

قبل از اینکه بله رو بگم . خیلی بهم توجه می کرد . نمی دونم چی شد وقتی قبول کردم باهاش رابطه داشته باشم  . بعد از مدتی این من بودم که همش دنبالش بودم . دیگه مثل قبل سراغمو نمی گرفت . دیگه مثل قبل بهم توجه نمی کرد . اصلا نمی دونم دوستم داره یا نه . بهم گفته قصدش ازدواجه اما هیچ اقدامی نکرده . همش بهونه میاره دوستش دارم و بهش وابسته شدم . 

رابطه عاطفی اسیدی

  • شما احساس میکنید آنقدری که انرژی صرف این رابطه می کنید از طرف مقابلتان انرژی دریافت نمی کنید .
  • شما دچار وابستگی شدید عاطفی هستید . منطق شما می گوید این رابطه اشتباه است . طرفتان قصدش جدی نیست .اما دل شما می گوید صبر کنید . بهش فرصت بدید . شاید اقدام کند .
  • موقعیتهای زیادی را طی این مدت از دست داده اید . شب و روز ندارید . مدام به او فکر میکنید . چرا زنگ نمیزنه ، چرا اس ام اس نمی ده و چرا های دیگه . ودام بحث میکنید اما باز ته دلتون دوستش دارید .

اگر این حال و احوال شماست باید بدانید مسیر را اشتباه رفته اید . . باید بدانید شما بلد نیستید با جنس مخالف رابطه داشته باشید . شما جنس مخالف را نمی شناسید . آن پسر که روزی به آب و آتش میزد تا رضایت را از شما بگیرد ، ارزش زیادی برای شما قائل بود . میدانید چرا ؟

چون به دست آوردن شما برای او دشوار بود . اما از لحظه ای که شما تابع احساستان شدید . مداوم به سمت او پیشروی کردید . از ارزش شما کاسته شد و بدست آوردن شما سهل تر .

اصول یک رابطه عاطفی

قدم اول پسر قدم دوم دختر دوباره پسر و دوباره دختر تا هر دو به یک میزان انرژی بگذارند. سختی بهم رسیدن و لذتهای مشترک را تجربه کنند تا قدر رابطه رو بدونند. تا برای حفظش دو طرف تلاش کنند .

اما در رابطه شما قدم اول پسر ، قدم دوم دختر ، قدم سوم دختر ، قدم چهارم دختر و همینطور قدم های بعدی . کم کم طرف شما به این نتیجه میرسد نیازی نیست برای بدست آوردن شما تلاش کند چرا ؟

چون شما خودتان به سمت وی دارید پیش می روید . پس در این رابطه این شمایید که انرژی میگذارید . متاسفانه انرژی یک طرفه باعث سرد شدن طرفتان می شود . چون ارزش تان کمتر از قبل شده است .  چون طرفتان همچون شما برای این رابطه انرژی صرف نکرده است .

یک رابطه عاطفی نیازمند سیاستهای ارتباط با جنس مخالف است . دخترها باید ناز کنند . پسرها باید ناز بکشند . اگر این چرخه تغییر کند رابطه برای دختر اسیدی می شود . ( وابستگی در عین حال که می داند رابطه نتیجه ای ندارد .) تا زمانی رابطه برای شما لذت بخش و آرامش بخش است که بتوانید احساساتتان را کنترل کنید . اما اگر قواعد ارتباط با جنس مخالف را ندانید بعد از چندی که از رابطه گذشت به جای اینکه احساساتتان را کنترل کنید . این احساسات است که شما را کنترل میکند .

نتیجه می شود خداحافظ آرامش . بدانید که معمولا پسرها بعد از یک پیشروی عاطفی ، کمی عقب نشینی میکنند .

برای کسب اطلاعات بیشتر با مرکز مشاوره بینا همراه باشید .

پیام بگذارید

(0 دیدگاه)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *