تهران – خیابان پیروزی ، روبروی خیابان پنجم نیرو هوایی (روبروی مترو نیرو هوایی) ، مجتمع نسیم ، طبقه اول ، واحد 1

clinicbina@

تلفن تماس : ۷۷۴۶۸۴۱۸-۰۲۱

چگونه برای آشتی کردن پیش قدم شویم؟

چگونه برای آشتی کردن پیش قدم شویم؟

چگونه برای آشتی کردن پیش قدم شویم؟ یکی از سوالات زیاد زن و شوهرها  این است که اگر همسرم قهر کرد چگونه پیش ‌قدم شوم . با چه شیوه‌ای قهر او را تبدیل به آشتی کنم.  فرمولهای زیادی برای این کار‌ وجود دارد اما یکی‌ از راههای پیشنهادی این است که شما باید با یک رفتار یا گفتاری شیرین و جذاب که باب میل همسرتان است او را بخندانید. البته دقت کنید شرایط این کار وجود داشته باشد.

چگونه برای آشتی کردن پیش قدم شویم؟

در این کار حتما قلق همسرتان را در نظر بگیرید و با توجه به قلق او، کاری کنید که او بخندد حتی گاهی با قلقلک دادن همسر می‌توانید او را بخندانید و فضای آشتی را برای او آماده کنید. زمان را از دست ندهید. چرا که در فضای قهر، شیطان حجم ناراحتی را بیشتر کرده، تبدیل به کینه می‌شود و راه برگشت را برای فرد سخت می‌کند. اختلاف داشتن در زندگی زناشویی بسيار طبيعی است اما چگونگی حل اختلافات هنر حفظ رابطه می‌باشد.

برای حل مشكل وقت بگذاريد. گوشی موبايل، تلفن، روزنامه، و بقيه‌ی مواردی كه باعث پرت شدن حواس می‌شود را از دسترس خارج كنيد. سعی كنيد به نتيجه‌ای برسيد كه هر دو طرف راضی باشيد. اگر به چنين نقطه‌ای نرسيديد، نتيجه بگيريد كه بر سر اين موضوع تفاهم نداريد و آتش بس كنيد.

 مردها هنگام قهر کردن به دو دسته تقسیم می شوند.

بعضی هایشان راهکارهای عاشقانه بلدند.  برایتان گل می خرند. کادو می گیرند. دعوتتان می کنند به یک رستوران شیک ، وعده سفر می دهند . خلاصه با هر کاری که می شود یک زن را خوشحال کرد از دلتان در می آورند. اما عده ای دیگر… نه اینکه نخواهند ، فقط خدا می داند از هر لحظه طولانی تر شدن قهرتان چه عذابی می کشند ، چقدر دلتنگ شنیدن صدایتان هستند. این ها نه اینکه مغرور باشند فقط بلد نیستند . یا شاید زن ها را آنطور که باید نمی شناسند. پس سکوت می کنند ، در لاک خودشان می روند.

اینطور مواقع شما دست به کار شوید، کوتاه بیایید. سعی کنید دلتنگی را در چشمهایشان ببینید بگردید و بین حرفهایشان آنچه می خواهید بشنوید را پیدا کنید. با طولانی کردن قهرها با نصفه رها کردن رابطه ها چیزی درست نمی شود. شما آموزگار مهربانی باشید این مردها را دریابید.

پیام بگذارید

(0 دیدگاه)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *