تهران – خیابان پیروزی ، روبروی خیابان پنجم نیرو هوایی (روبروی مترو نیرو هوایی) ، مجتمع نسیم ، طبقه اول ، واحد 1

clinicbina@

تلفن تماس : ۷۷۴۶۸۴۱۸-۰۲۱

امیدوارم خوشبخت شوید!

امیدوارم خوشبخت شوید!

روزی که پای سفره عقد نشستید و بعد از چیدن گل و آوردن گلاب بالاخره بله را گفتید به خاطر می‌آورید؟ هر کس برای عرض تبریک جلو می‌آمد و یک جمله را تکرار می‌کرد: امیدوارم خوشبخت شوید! این جمله، یعنی آرزوی خوشبختی برای دختر و پسری که دیگر زن و شوهر شده‌اند، بار معنایی زیادی دارد. درست است که خوشبختی برای افراد مختلف، معانی متفاوتی دارد اما در یک اصل با هم مشترک هستند.

امیدوارم خوشبخت شوید!

همه انسان‌ها در صورتی که احساس آرامش کنند، خود را خوشبخت می‌دانند. حتی افرادی که نگاه مادی به خوشبختی دارند هم در دل اعتراف می‌کنند، داشتن بزرگ‌ترین خانه و بهترین ماشین، هر چند آسایش آن‌ها را تضمین می‌کند اما اگر روش درست زندگی کردن را بلد نباشند و به آرامش نرسند، هیچ‌ گونه امکاناتی نمی‌تواند حس خوشبختی را در قلبشان ایجاد کند.

شما برای آنکه در زندگی مشترکتان خوشبخت شوید باید هم خودتان به آرامش روحی برسید و هم همسرتان را کمک کنید تا این حس زیبا را تجربه کند. خوشبختی از آسمان به دامن کسی نمی‌افتد پس آستین‌ها را بالا بزنید و کاری کنید تا به پای همسرتان در کمال آرامش و خوشبختی، پیر شوید. این آرزوی ما برای شماست .

رفتار آقایان با خانمها

زنانی که در خانه پرخاش میکنند و داد میزنند کمبود محبت شدید از طرف همسرانشان دارند.  آرامش را مرد به زن میبخشه و همان آرامش را زن در خانه بین بچه ها تقسیم میکند و دوباره به خود شما بر میگرداند. صحبت در مورد احساسهای درونی بین زن و مرد باعث ایجاد ثبات و امید در زندگی میشود. یکی از نیازهای خانومها شنیدن تمجید و تعریف از سوی همسر است. نوازشهای محبت آمیز مردانه برای یک زن از مسکن های قوی بهتر عمل میکند. پس از خانومتان تشکر کنید، محبت کنید. براتون عادی نشه،کارهایش،تمیز بودنش،محبتش و … آن وقت است که خانه بهشت میشود و بچه ها در آرامش رشد میکنند و فقط قد نمیکشد ‌.

رفتار خانمها با آقایان

در مقابل نیز خانم باید محیطی مناسب برای همسر ایجاد کند. مردها از رفتار مردانه زنان خوششان نمی آید ؛ اگر رفتارتان مردانه است ،رفتارتان را تغییر دهید. خانمها به مردان قدرت دهید تا صمیمیت فوران کند. مردها دوست دارند مدیریت داشته باشند. شوهر خود را حلال مشکلات بدانید. مشکل را به او بگویید و از او بخواهید آن را حل کند و تایید کنید که تنها او قادر به حل این مسئله است.

به مردان اندرز ندهید.

مردان دوست دارند که مشکلات را به تنهایی حل کنند و اگر به شما چیزی نمیگویند یعنی به تنهایی قادر است موضوع را حل کند و در صورت لزوم با شما در میان میگذارند. با نصیحت نکردن زندگی خود را عاشقانه کنید.همچنین سکوت مردان را نشکنید. این اشتباه خانمهاست که وقتی مرد ساکت است مدام به سمت آنها میروند و با آنها حرف میزنند. اگر او ساکت است به سکوت نیازمند است و احترام به این سکوت یعنی صمیمیت بیشتر. سکوت طولانی در زنان ممکن است به معنی آزرده خاطر بودن باشد اما در مردها این طور نیست. مردان در تنهایی باطریشان شارژ میشود ؛ پس بگذارید بعضی مواقع تنها باشند.

پیام بگذارید

(0 دیدگاه)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *