تهران – خیابان پیروزی ، روبروی خیابان پنجم نیرو هوایی (روبروی مترو نیرو هوایی) ، مجتمع نسیم ، طبقه اول ، واحد 1

clinicbina@

تلفن تماس : ۷۷۴۶۸۴۱۸-۰۲۱

یک همدم خوب باشید

یک همدم خوب باشید

ثابت کنید می تونید یک همدم خوب باشید. به همسرتون این اطمینان رو بدید که می تونه با شما درد و دل کنه و رازهای خودش رو بهتون بگه.  باید بهش ثابت کنید بهترین مأمن اسرار و یا همدرد براش هستید. چون معمولا افراد رازهای دل و درد و دل هاشون رو به نزدیکانی که خیلی دوسشون دارند می گویند.  قدرت عشق رو باور داشته باشید که می تونه آدم و زندگیش رو به کلی متحول کنه. پس عاشق باشید و همسرتون رو جذب کنید.

یک همدم خوب باشید

شما که همسرت را پیدا کرده ای. شما که همدم و  هم نفس داری. شما که برای درد و دلت یک آغوش داری که آرام گیری. شما که در انتظار زندگی مشترک لحظه شماری می کردی و اکنون و یا مدتهاست او را یافته ای. بله با شما هستم! یک لحظه را برای محبت و عشق ورزی به او را از دست نده! دقیقه ها با هم بودن زود می گذرد. قدرش را بدان که در روزهای تنهایی در حسرت اینجا و اکنون نباشی.

قوانینی که در زندگی بعد از ازدواج باید در نظر داشته باشی

چند قانون است که در زندگی بعد از ازدواج باید همیشه رعایت کنی و تحت هیچ شرایطی آنها را فراموش نکن؟ اینکه پشت هم باشید. با همدیگه حرف بزنید. حرف منطقی را بپذیرید. گاهی برای هم هدیه بخرید. به نظرات یکدیگر احترام بگذارید. واژهٔ «دوستت دارم» رو فراموش نکنید. در شرایط سخت یار و همدم هم باشید. تحت هیچ شرایطی صداتون رو روی هم بلند نکنید.

عواملی که رابطه عاطفی شما را پایدار نگه می‌دارد:

  • گذشت داشته باشید. شاید بشود گفت بزرگترین رمز موفقیت یک رابطه عاطفی گذشت است. دائم ببخشیم تا همیشه هم بخشیده شویم.
  • پا به پای هم پیش بروید. رابطه‌‌ عاطفی یک خیابان دو طرفه‌ است؛ عشق بورزید و در خوشی و ناخوشی همدم یکدیگر باشید.
  • اوقات زیادی را با هم سپری کنید. اولویت اول هر کسی بعد از آغاز رابطه عاطفی و ازدواج باید شریک عاطفی‌ اش باشد.
  • علایق خود را دنبال کنید. خودتان را فراموش نکنید. قرار نیست بعد از شروع یک رابطه عاطفی، علایقمان را نادیده بگیریم. فقط یادمان باشد مرز پرداختن به خودمان آن جایی است که به شریک عاطفی‌ مان به قدر رضایت او توجه کنیم.
  • مشوق همدیگر باشید. مطمئنا شما نمی‌خواهید کسی دست‌ و‌ بال‌تان را ببندد و از انجام بعضی از امور و رسیدن به رؤیاها منع‌ تان کند. نه شما این را می‌خواهید و نه همسرتان. پس حتما همدیگر را در رسیدن به اهداف‌ تان تشویق کنید.

پیام بگذارید

(0 دیدگاه)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *