تهران – خیابان پیروزی ، روبروی خیابان پنجم نیرو هوایی (روبروی مترو نیرو هوایی) ، مجتمع نسیم ، طبقه اول ، واحد 1

clinicbina@

تلفن تماس : ۷۷۴۶۸۴۱۸-۰۲۱

کادو دادن در زندگی مشترک

کادو دادن در زندگی مشترک

نقش کادو دادن در زندگی مشترک چیست؟ هدیه دادن و هدیه گرفتن یکی از زیباترین رفتارهای بشری محسوب می گردد. این رفتار روابط مختلف فردی و اجتماعی را تحت تاثیر قرار میدهد. پیامبر اکرم(ص) میفرمایند: هدیه پلیدی ها را از بین می برد و دوستی و محبت ایجاد میکند.

کادو دادن در زندگی مشترک

هدیه دادن بدون مناسبت و غیر رسمی نقش قابل توجهی در پیدایش و تقویت علاقه در زندگی مشترک دارد و میتواند سؤتفاهم را از بین ببرد. دعواهای زناشویی را خاتمه بخشد. قلبها را به یکدیگر نزدیک میکند و رضایتمندی زوجین از زندگی مشترک را بیشتر میکند. و همچنین تاثیر بسیار خوبی بر روح و روان افراد میگذارد.

بدون مناسبت کادو بخرید

خوشحال شدن با دریافت هدیه در زنان بیشتر از مردان دیده میشود. مردان بیشتر نقش حمایت کنندگی را در زندگی زناشویی ایفا میکنند و بیشتر از زنان هم برای هدیه دادن علاقه نشان میدهند. ولی این رفتار پسندیده باید دو طرفه باشد و زوجها باید سعی کنند از همان ابتدای دوران عقد این رفتار را در خود پرورش داده تا جایی که مهربانی و هدیه دادن بخشی از وجود آنها شود. و فقط مربوط به مناسبت خاص مانند روز تولد یا سالگرد ازدواج نباشد بلکه هر چند وقت یکبار این رفتار تکرار شود.

کادو برای آقایان

برعکس خانمها که حتی با یک شاخه گل حیرت زده و خوشحال میشوند. آقایون از هدیه ای خوششان میاید که بتواند آن را نگهداری کرده و از آن استفاده کند و برایش جالب باشد. مانند یک وسیله ورزشی یا یک کیف پول و یا یک جفت دمپایی روفرشی جدید و… پس سعی کنید هدیه را به سلیقه طرف مقابل انتخاب کنید و با زیباترین کاغذ کادوها و بهترین شکل کادو پیچ نمایید.

هدیه باید چه قیمت باشه

بهترین هدیه برای بیان عشق گل میباشد هدیه با ارزشی که قیمت چندانی ندارد ولی سرشار از امواج مهر و محبت میباشد و هرگز تکراری نمیشود. به ارزان بودن هدیه فکر نکنید. ارزش هدیه بیشتر معنوی است تا مادی. در صورتی که یک هدیه ناقابل همراه با عشق و محبت در بین زوجین رد و بدل شود، ارزش دو چندانی پیدا میکند. بعضی از اعمال محبت آمیز دارای بار معنوی و عاطفی بسیار زیادی هستند.

نحوه رفتار و گویش فرد در هنگام هدیه دادن تاثیر زیادی دارد. اگر با مهربانی و رویی گشاده همراه با لبخند باشد و از الفاظ و جملات زیبا و معنادار استفاده کند گویی تمام دنیا را به او هدیه داده است. و نشانگر این است که به فکر همسر خود بوده است.

هدیه دادن در دوران نامزدی

کادو دادن خیلی خوبه اما حد و اندازه داره. به هیچ وجه قرار نیست همون روزهای اول همه پس اندازتون رو بدید ادکلن و پیراهن مارک دار و کیف پول چرم گاومیش! و کفش پوست مار بخرید. بازی را یادتان نرود. اول باید او برای شما کادو بخره. اولین کادو و دومی و سومی رو که خرید شما هم دست به جیب بشید. یک هدیه پایینتر از هدیه طرف مثل یه کتاب یا خودکار یا خودنویس بخرید یا یک شاخه گل.

اولین کادو به هیچ وجه نباید گرانقیمت و آنچنانی باشه. بعدها کلی وقت دارید تا براش کادوهای گرانقیمت و برند و مارک دار بخرید. روز تولدش رو ھم لطفا منفجر نکنید. یک تبریک سادہ با یک کادوی کوچیک کافیه. واقعا بعضی افراد مرد رو با زیاده روی هاشون خفه میکنن مواظب باشید.

پیام بگذارید

(0 دیدگاه)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *