تهران – خیابان پیروزی ، روبروی خیابان پنجم نیرو هوایی (روبروی مترو نیرو هوایی) ، مجتمع نسیم ، طبقه اول ، واحد 1

clinicbina@

تلفن تماس : ۷۷۴۶۸۴۱۸-۰۲۱

چقدر وجود آدم ها با ارزشه

چقدر وجود آدم ها با ارزشه

تصور کن یک روز صبح که از خواب بیدار میشی.  ببینی به جز خودت هیچ کس توی دنیا نیست و تو صاحب تمام ثروت زمین هستی . اون روز چه لباسی می پوشی؟ چه طلایی به خودت آویزون می کنی؟  با چه ماشینی گردش می کنی؟  کدوم خونه رو برای زندگی انتخاب می کنی؟ چقدر وجود آدم ها با ارزشه ؟ شاید یک نصفه روز از هیجان این همه ثروت به وجد بیای اما کم کم می فهمی حقیقت چیه.

چقدر وجود آدم ها با ارزشه

وقتی هیچ کس نیست که احساستو باهاش تقسیم کنی، لباس جدیدتو ببینه. برای ماشینت ذوق کنه، باهات بیاد گردش، کنارت غذا بخوره، همه این داشته ها برات پوچه .دیگه رانندگی با وانت یا پورشه برات فرقی نداره. خونه دو هزار متری با ۴۵ متری برات یکی میشه. طلای ۲۴ عیار توی گردنت خوشحالت نمی کنه.

همه اسباب شادی هست اما هیچ کدومشون شادت نمی کنه چون کسی نیست که شادیتو باهاش تقسیم کنی. اون وقته که می بینی چقدر وجود آدم ها با ارزشه چقدر هر چیزی هر چند کوچیک و ناقص با دیگران بزرگ و با ارزشه.  شاید حاضر باشی همه دنیا رو بدی اما دوباره آدم ها کنارت باشند. ما با احساس زنده هستیم نه با اموال.  قدر همدیگه رو بدونید.

انسانها هم خوبی دارند، هم بدی .

اما خطاهای شناختی و ذهنی ما باعث میشن هر روز زندگی رو برای خودمون تلخ تر کنیم و از افراد فاصله بگیریم.. کل طبیعت و چرخه دنیا به همین شکل است…ترکیبی از خوبی و بدی ، کمال و نقصان . گل سرخ با اون همه زیبایی خار هم دارد. دریا با اون همه وسعت و آرامش نیز گاهی طوفانی میشود و. دنیا را همینطور که هست باید پذیرفت و از آن لذت برد. افراد عادت کرده اند به دیدن زشتیها، مرور سختیها، حرفهای ناامید کننده غافل از آنکه تکرار کلمات در ضمیرناخودآگاه آنها تبدیل به باورهایی میشود که نقش تعیین کننده در زندگیشان دارد.

مشکلات پلی برای پیشرفت

دریغ از اینکه زندگی هم زشتی دارد ، هم زیبایی، هم تلخی دارد ، هم شیرینی، هم سختی دارد ، هم راحتی. یاد بگیریم در مشکلات جهت ارزیابی و شکوفا کردن  استعدادها و تواناییها و از خوشی ها در جهت تقویت روحیه مان استفاده کنیم. تغییر یک اراده و تعهد درونی میخواهد تعهدی که از این پس زیباتر به زندگی مینگرم، از این پس از جملات امید بخش در کلامم استفاده میکنم، از این پس باورهای اشتباهم را تکرار نخواهم کرد. زیرا دیدن، شنیدن و احساس کردن ارتعاش دارد و من با نوع ارتعاش خویش خالق لحظات زندگیم هستم.

از این پس به جای گله و شکایت از مشکلات میگویم من توانایی حل هر مسأله ای را دارم و با آن رشد و پیشرفت میکنم. از این پس فراموش نخواهم کرد چه قدرتی حمایتگر زندگی من است و او برای تمام عمر من کافیست و او عشق است و او ثروت است و او آرامش و محبت است.

پیام بگذارید

(0 دیدگاه)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *