تهران – خیابان پیروزی ، روبروی خیابان پنجم نیرو هوایی (روبروی مترو نیرو هوایی) ، مجتمع نسیم ، طبقه اول ، واحد 1

clinicbina@

تلفن تماس : ۷۷۴۶۸۴۱۸-۰۲۱

پاسخ قهر،با قهر کار درستی نیست.

پاسخ قهر با قهر کار درستی نیست.

وقتی همسرت باهات قهر میکنه و میگه میرم به این معنی است که: دستاش رو محکم بگیری و بلند بهش بگی: بمون من دوست دارم . نه اینکه شونه هاتو بالا بندازی و بگی هر جور راحتی. پاسخ  قهر با قهر کار درستی نیست. قهر کردن، سمی است که روابط همسران را به شدت سرد می‌کند. توصیه می‌شود سریع پیش قدم شوید و نگذارید فضای زندگی مسموم شود.

پاسخ قهر با قهر کار درستی نیست.

یادتان باشد شما هم به هر حال ایرادات و نقطه ضعف‌ هایی دارید، که همسرتان تحمل می‌کند. بنابراین با تقلید رفتار او در صدد تلافی برنیایید. با قهر کردن های طولانی کسی تنبیه نمی شود. مگر اینکه کینه ها و کدورت ها بیشتر می شود.

سـر سنگیـن بـاش، ولـی قهـر نکن.

سعی کنید قهر کردن رو از زندگی تون حذف کنین چون با قهر کردن فاصله‌ ها بیشتر میشه. وقتی ناراحت میشین یکم سر سنگینتر باشین، کمتر بخندین ولی قهر و لجبازی نکنین. اینجوری اولاً راه آشتی و نازکشی رو برای شوهرتون باز میذارین و دوماً مشکل سریعتر حل میشه.

البته به شرطی که برای سر سنگینی و اخم ‌تون ارزش قائل باشن و این سر سنگینی تو چهره‌ تون مشخص بشه. معمولا خانم‌هایی که همیشه شاد هستن این سرسنگینی زودتر تو چهره‌ شون مشخص می‌شه. اگر همسرمان را برای مدت طولانی تحت فشار و زور قرار دهیم؛ به جایی خواهیم رسید که ممکن است هرگز دوباره صمیمیتی بین ما ایجاد نشود و بازگشتی وجود نداشته باشد!

رفتارهای صحیح در یک رابطه

برای ایجاد و نگهداری رابطه با همسرمان، باید از رفتارهای مخرب و قطع کننده ارتباط دست برداریم. رفتارهایی از قبیل زور، اجبار، تحمیل، تنبیه، شکایت، سرزنش، کنترل، ریاست، غرغر، مقایسه، قهر و کناره‌گیری و… به جای این رفتارهای تخریبگر، رفتارهای مهرورزی و پیوند دهنده را جایگزین کنیم. این رفتار عبارتند از گوش کردن، حمایت کردن، مذاکره، تشویق و دلگرمی، عشق و دوستی، اعتماد، پذیرش، گشاده‌ رویی، احترام گذاردن و..

یادتان باشد شما به ‌زودی با همسرتان آشتی می‌کنید. اما تصویری که از او در هنگام ناراحتی در ذهن دیگران می‌سازید، هرگز فراموش نمی‌شود. در زمان قهر و دلخوری با دیگران در مورد همسرتان صحبت نکنید.

پیام بگذارید

(0 دیدگاه)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *