تهران – خیابان پیروزی ، روبروی خیابان پنجم نیرو هوایی (روبروی مترو نیرو هوایی) ، مجتمع نسیم ، طبقه اول ، واحد 1

clinicbina@

تلفن تماس : ۷۷۴۶۸۴۱۸-۰۲۱

مقابل غرغر آقا چیکار کنم؟

مقابل غرغر آقا چیکار کنم؟

چگونه خواسته‌ی خود را به شوهرم بگویم؟ مقابل غرغر آقا چیکار کنم؟ بگذارید آقا غر بزند. مرد درخواست شما را می‌پذیرد. اما در حین انجام آن شروع می‌کند به غرغر کردن. زنها معمولاً غرغر را اینگونه معنی می کنند: نمی‌خواد کار کنه، منت میذاره. بهونه میاره.  اما بهتر است بدانید این غرغر کردن آقایون یعنی: اعلام وضعیت کار و می‌خواهد اعلام کند که به کار شما اهمیت داده است اما به روش خودش.

مقابل غرغر آقا چیکار کنم؟

بهترین کار این است که زنها در این مواقع فقط سکوت کنند. تشکر فراموش نشود. مهمترین و آخرین نکته این است که حتماً بعد از انجام کار با مهربانی از شوهر خود تشکر کنید.  این کار را یک الزام بدانید. البته میل خودتان است اگر می خواهید دفعه بعد برای یه کار نصفه جونتون کند، تشکر نکنید.

چیزهایی که می خواهید و نمی خواهید را به مرد خود بگویید.

یکی از جذابیت جسارت زنان برای مردان این است که زن بتواند هرآنچه می خواهد و نیاز دارد و مواردی که دوست ندارد ببیند یا تجربه کند را، بیان کند تا بعدها با انتقاد و نیش و کنایه آنها را به زبان نیاورد.  زن باید حرف های خود را با جملات: من می خواهم …» یا «من دوست ندارم …» آغاز کند. به طور مثال، آیا رستورانی که مردتان انتخاب کرده است را دوست ندارید؟ این را به او بگویید. خیلی رک و بی پرده بگویید: «من غذاهای این رستوران را دوست ندارم» به جای اینکه بگویید: چرا همیشه رستوران های بی خود انتخاب می کنی؟

آیا او حرفی به شما گفته که باعث عصبانیت یا ناراحتی شما شده است؟ این مساله را با او در میان بگذارید. بگویید: من نمی خواهم در این رابطه صحبت کنم. این حرف ها حس بد به من می دهند. به جای اینکه به او بگویید: تو چرا همیشه اینقدر …. . وقتی حرف خود را بدون کنایه مطرح کنید تاثیر بیشتری خواهد داشت.

ظاهری زنانه داشته باشید

بهترین راه برای توصیف زنانگی با فقدان توانایی‌ها و خصوصیات مردانه در آنهاست. نداشتن خشونت، قابلیت، کارایی، شجاعت و قدرت مردانه. مردان عاشق زنانگی خانم‌ها هستند. زیرا با مردانگی آنها تضادی عمیق دارد. یک زن زنانه باعث می‌شود مرد مردانگی بیشتری احساس کند و این احساس یکی از بهترین تجربیات برای اوست. زنانگی و احساسات لطیف و رمانتیک در مرد پا به‌‌ پای هم پیش می‌روند. وقتی زنانگی نباشد، احساسات لطیف هم نیست. با اینکه ممکن است هنوز دوستتان داشته باشد، به شما احترام بگذارد و کارهایتان را تحسین کند. اما دیگر آن جنبه لطیف آنها را بیدار نمی‌کنید.

به روز باشید

زنی که زنانگی واقعی داشته باشد ذاتاً به سوی همه جوانب زنانگی کشیده می‌شود.از اینکه یک زن باشد احساس غرور می‌کند، به اینکه خصوصیاتی متفاوت با مردان دارد به خود می‌بالد. از مادر بودن احساس لذت می‌کند. از کار خود در خانه احساس رضایت می‌کند و علاقه‌ای به شرکت در دنیای مردانه ندارد. به روز باشین مطالعه کنین از مسائل روز دنیا باخبر باشین. مردا عاشق زنان با فرهنگ و مدرنن. گاهی مذاکره سیاسی داشته باشین. همسرت از اینکه مادر فرزندانش هستی به خود میبالد.

پیام بگذارید

(0 دیدگاه)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *