تهران – خیابان پیروزی ، روبروی خیابان پنجم نیرو هوایی (روبروی مترو نیرو هوایی) ، مجتمع نسیم ، طبقه اول ، واحد 1

clinicbina@

تلفن تماس : ۷۷۴۶۸۴۱۸-۰۲۱

شادترین زوج های جهان

شادترین زوج های جهان

شادترین زوج های جهان ماهرترین افراد در فراموش کردن نقاط ضعف یکدیگر هستند. این کار نیاز به بلوغ و پختگی فراوانی دارد. برای ایجاد حس شادی وقتی همسرتون حالتونو می پرسه از جملات دیگه ای هم استفاده کنید. با تو همیشه خوبم . با داشتن همسری مثل تو معلومه که خوبم. به لطف تو خوبم. زنده باشی همسرم. عالی ام تو خوب باشی منم خوبم.

شادترین زوج های جهان

تند تند بهش یاد آوری کنین که زوج خوشبختی هستین. زندگی به کامه. مردا تو شرایط ایده آل روحی قرار بگیرن دوست دارن برای بهتر شدن زندگی هر کاری بکنن. عشق به معنی نبود هیچ درگیری در رابطه نیست. عشق یعنی در پایان درگیری ها هنوز هم عشق موج میزند. سوخت یک زن همیشه عشق است. هر زمان که به او عشق و محبت دادید همواره سرحال شاد و پر انرژی می باشد.

همسر خوب به نیاز شما به فضا یا جای‌ تان احترام می‌گذارد و می‌داند شما خارج از زندگی زناشویی کار و شغل دارید که باید خوب و آرام باشد. ایزوله کردن همسرتان و دور کردن او از کسانی که دوستشان دارد. و این توقع از همسرتان که تمام گذشته و عزیزانش را کنار بگذارد و جزئی ازدوستان و خانواده شما شود یک همسر آزاری است.

زن باشید

زنان نماد رفتارهای برجسته انسانی همچون عشق ورزی، مهربانی، لطافت، لبخند و در کل خود زندگی هستند. برای مردان دیدن این زن بسیار لذتبخش و آرامبخش است. رابطه‌تان را براساس رابطه زناشویی پیش نبرید. شما به عشق،مهربانی نیاز دارید و رابطه زناشویی می‌تواند واکنشی برای اینها باشد هر وقت دوست دارید همسرتان را بغل کنید، این کار را انجام دهید. اختلافات که بالا می گیرد دلیل بر این است که زن و شوهر باید وقت بیشتری با هم بگذرانند. در غیر این صورت فاصله بیشتری بین آنها ایجاد می شود و بیشتر از هم دور می شوند

سه قدم برای یک زندگی شـاد

  • خود را به خاطر افراد بی فایده ای که لایق داشتن هیچ جایگاهی در زندگی تان نیستند، دچار استرس نکنید.
  • هیچگاه احساسات خود را، بیش از حد صرف چیزی نکنید. چون در غیر این صورت صدمه خواهید دید.
  • بیاموزید بدون نگرانی زندگی کنید. چون خدا در همه حال هوایتان را خواهد داشت. اعتماد کنید و ایمان داشته باشید.

پیام بگذارید

(0 دیدگاه)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *