تهران – خیابان پیروزی ، روبروی خیابان پنجم نیرو هوایی (روبروی مترو نیرو هوایی) ، مجتمع نسیم ، طبقه اول ، واحد 1

clinicbina@

تلفن تماس : ۷۷۴۶۸۴۱۸-۰۲۱

راههای عاشق ماندن در زندگی مشترک

راههای عاشق ماندن در زندگی مشترک

وقتی گلی را دوست دارید آن را میچینید. اما وقتی عاشق گلی هستید آن را هر روز آبیاری میکنید. فرق بین عشق و دوست داشتن این است. اگر در زندگی مشترک عاشق باشید آن را هر روز آبیاری میکنید . در این مقاله راههای عاشق ماندن در زندگی مشترک را بیان میکنیم .

راههای عاشق ماندن در زندگی مشترک

خانم محترم بدان که شوهرت حتی در صورت داشتن بالاترین درجات و مقام‌ها در جامعه، باز هم به تأیید و تصویب شما نیاز دارد. نیاز او را برآورده کن. فکر نکن چون هیکلش از شما بزرگ‌ تر است یا چون زورش از شما بیشتر است، نیاز به تأیید شما ندارد. نیاز دارد. منِ مرد نیاز دارم که همسرم من را تأیید کند، بگوید که من موفقم، بگوید که من توانا هستم، بگوید که من را دوست دارد، بگوید که من می‌توانم زندگی را اداره کنم. منِ مرد نیاز دارم به اینکه همسرم من را تشویق کند.

تایید و تحسین مرد

پس خانم عزیز اگر آقا ورشکست شد، اگر مشکل مالی برایش پیش آمد، اگر اختلافی با مادرش برایش پیش آمد و… به او بگو: “دوستت دارم عزیزم. تو مرد خانه ما هستی، ما همه تو را دوست داریم، به تو احتیاج داریم. مبادا ناراحت شوی و در این شرایط بحرانی او را خدای ناخواسته تحقیر و سرزنش کنی. به وی اطمینان بده که با کم و زیاد زندگی باید ساخت، درست می‌شود و… آن‌ وقت ببین شوهرت چه دل شیری پیدا می‌کند. چه‌طور دل صخره را می‌شکافد و خواسته‌های زندگی را حتی از دهان شیر بدست می‌آورد!

احترام به خانواده زن

آقای محترم اگرهمسرت را دوست داری، یادت باشد این موجودِ دوست داشتنی محصول یک پدر و مادر است؛ به پدر و مادر همسرت احترام بگذار. این زن که تو دوستش داری، دست‌پرورده آنهاست. اگر از زندگی با او لذت می‌بری، برو از پدر و مادرش تشکر کن. بگو: متشکرم که چنین فرزندی تربیت کردید. بدان که چیزی از شما کم نمی‌شود.

اگر بر فرض این‌ها را گفتی و دیدی که می‌خواهند از تو سواری بگیرند، دفعه بعد این‌ طور نگو. بگو: ببخشید، این ‌جا مرز من است و آن ‌جا مرز شما. من شما را دوست دارم و به شما احترام می‌گذارم. ولی خواهش می‌کنم که این مرز را رعایت بفرمایید. لطفاً حرفتان را بزنید، هیچ اتفاقی رخ نمی‌دهد. اتفاقاً احترامتان بالاتر هم می‌رود.

در زندگی وفادار باشید

وفادار بودن و ماندن نسبت به همسرتان، مهم‌ترین و والاترین حسن شما خواهد بود. یک زن، اگر از عشق و وفاداری همسرش اطمینان کافی حاصل کند، معمولاً تا هر جایی با او در زندگی پیش خواهد رفت .  پس به همسرتان حسن نیت خود را نشان دهید .

پیام بگذارید

(0 دیدگاه)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *