تهران – خیابان پیروزی ، روبروی خیابان پنجم نیرو هوایی (روبروی مترو نیرو هوایی) ، مجتمع نسیم ، طبقه اول ، واحد 1

clinicbina@

تلفن تماس : ۷۷۴۶۸۴۱۸-۰۲۱

دنیای همسرتان را باز کنید.

دنیای همسرتان را باز کنید.

بدترین چیزی که هر انسانی را فراری می‌دهد این است که فکر کند کسی آزادی‌ اش را محدود می‌کند و باید بی‌گناهی خود را در محکمه‌ ای مکرر اثبات کند. دنیای همسرتان را باز کنید. همانطور که شما در محل کار یا بیرون از خانه با همکاران و دوستانتان می‌خندید و شاد هستید، به همان اندازه هم همسرتان نیاز به شادی دارد. پس با محدود کردن همسرتان او را از داشتن چنین حقی محروم نکنید.

دنیای همسرتان را باز کنید.

اگر نامزد و یا همسر خود را مکرراً محسوس و نامحسوس کنترل می‌کنید و ناگزیر از پرسیدن سوالاتی چون: کجا بودی؟ کجا رفتی؟ کی کارت تمام شد؟ در پرواز کنار که نشستی؟ و…  توصیه می‌کنیم دست از این کار بردارید.

هر آدمی از حس محدود شدن بدش میاد. در دوران نامزدی هر رفتارش رو تغییر بدی. بعد از عروسی دقیقا با همون رفتار آزارت میده. تازه اگه به عروسی ختم بشه. چون محدود کردن و نپذیرفتن خود واقعیش، هم دلسردش میکنه، هم به انتخابش شک میکنه. دست به ذات کسی نزن، هم ذات خودت رو پیدا کن.

محدود شدن بعد از ازدواج

نگذارید ببینه ازدواج اونو حتی از ساده ترین سرگرمی ها و دلخوشی هاش منع میکنه . تماشای مسابقات ورزشی یا حتی بازی های کامپیوتری از درگیری های ذهنی و  استرس مردها در طول روز یا حتی هفته کم می کنه. این که دوست داره تو اوقات فراغتش زمانی رو به  سرگرمی هاش اختصاص بده، اصلا به این معنی نیست که تمایلی به شما نداره. سپری کردن زمانی در خلوت و تنهایی به معنی این نیست که دوست نداره با شما وقت بگذرونه. اجازه بدید که فعالیت مورد علاقه اش رو انجام بده تا با شوق بیشتری کنار شما باشه، نه به اجبار یا اصرار شخص شما.

محدودیت در روابط وابسته

در روابط وابسته، محافل اجتماعی نسبتاً محدود می شوند. شخص وابسته اغلب دوستان نزدیک و روابط کمی دارد که سطح صمیمیت و مراقبت مطلوب را تأمین می کند. هر چه محفل اجتماعی شخص و شبکه ی حمایتی اش بزرگتر باشد افراد، سالم تر و شادتر هستند. اگر همسر شما سیستم حمایتی وسیعی دارد، ممکن است احساس کند که نیازهایش در مکان های چندگانه بیشتر تأمین می شود و در نتیجه تقاضایش از شما کمتر شود. به همسرتان کمک کنید تا دوستان بیشتری پیدا کند و در برخی فعالیت های جدید برای وسیع تر کردن محیط اجتماعی اش درگیر شود. در انجام این کار متوجه می شوید که افراد جدیدی را ملاقات کرده و خروجی اجتماعی بیشتری ایجاد می کنید.

پیام بگذارید

(0 دیدگاه)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *