تهران – خیابان پیروزی ، روبروی خیابان پنجم نیرو هوایی (روبروی مترو نیرو هوایی) ، مجتمع نسیم ، طبقه اول ، واحد 1

clinicbina@

تلفن تماس : ۷۷۴۶۸۴۱۸-۰۲۱

در موبایل همسرتان دنبال چه هستید؟

در موبایل همسرتان دنبال چه هستید؟

در موبایل همسرتان دنبال چه هستید؟ دنبال خیانت ؟ می خواهید ببینید آیا با کسی در رابطه است یا نه؟ خب؟ بعدش می خواهید چه کار کنید؟ دعوا کنید؟ طلاق بگیرید؟ هر طور که حساب کنید این پروسه، پروسهٔ معیوبی است و شما عملا به او می گویید که اعتمادی که شیرازه و قوام زندگی هست را به او ندارید. قبل از هر اقدامی از صحت اینکه همسر شما مخاطب این پیامک بوده مطمئن شوید.

در موبایل همسرتان دنبال چه هستید؟

با فرض درست بودن ذهنیت شما درباره همسرتان، احساساتی بودن محتوای این پیامک می تواند گویای یک نکته مهم باشد: به این معنی که جای خالی عواطف در رابطه ی شما و همسرتان احساس می شود. از علنی شدن این رابطه با قهر و دعوا بپرهیزید زیرا خیلی از همسران پس از پی بردن رابطه توسط همسرشان مصرتر خواهند شد.

به جای چک کردن موبایل همسرتون به او احترام و عشق هدیه کنید، بیشتر محبت کنید، اعتماد به نفستان را بالا ببرید، دنبال علت باشید، اعتماد را بیشتر کنید و اجازه ندهید این بازی خطرناک بین تون رایج بشه که از روی لج و لجبازی مُدام در حال کنترل وسایل شخصی و حریم خصوصی هم باشید.

چگونه بگوییم رفتار همسرمان باعث ناراحتی ما شده؟

مثلاً همسرتان دیر به خانه برگشته به تلفنهای شما پاسخ نداده ، یا دیر آمدن خود را اطلاع نداده است،  شما نگران هستید اما با دیدن او نگرانی شما تبدیل به خشم و عصبانیت میشود.

رفتار اشتباه :

به محض دیدن او بدون هیچ کلمه‌ای پرخاشگری می کنید : سلام کردن بخور تو سرت یه زنگ نمیتونستی بزنی. استفاده از کلمات همیشه یا هیچ وقت : تو همیشه بی فکر و بی خیالی. هیچ وقت من برات مهم نیستم. به او نگویید چه کاری نکند یا چه کار او باعث ناراحتی شما می شود : مستقیماً به او بگویید از او چه انتظاری دارید. نگویید : باز نشستی پای تلویزیون آخه چقدر اخبار میبینی. بگویید : من نیاز به کمک دارم و حسابی خسته ام لطفاً بیشتر کمکم کن.

 رفتار درست:

لحظه‌ای درنگ کنید نفس عمیق بکشید. جمله خود را با کلمه وقتی که شروع کنید سپس احساس خود را بیان کنید. در آخر دلیل خود را بگویید : وقتی تو دیر می آیی و جواب تلفن ات را نمی‌دهی احساس نگرانی می کنم. چون فکر می کنم برایت اتفاق بدی افتاده که جواب نمی دهی . کلمات وقتی، احساس میکنم، چون یک متد موفق در داشتن رابطه موفق است. به جای آنکه انگشت خود را به سمت طرف مقابل بگیرید از احساس خود حرف بزنید.

مثال:

  • وقتی غر میزنی حس می کنم برات کافی نیستم.
  • وقتی قهر می کنی حس می کنم خیلی ازت دورم.
  • وقتی داد میزنی حس می کنم که من رو دوست نداری.
  • وقتی گریه می کنی حس می کنم با من خوشبخت نیستی.

پیام بگذارید

(0 دیدگاه)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *