تهران – خیابان پیروزی ، روبروی خیابان پنجم نیرو هوایی (روبروی مترو نیرو هوایی) ، مجتمع نسیم ، طبقه اول ، واحد 1

clinicbina@

تلفن تماس : ۷۷۴۶۸۴۱۸-۰۲۱

به علت قدرشناسی فکر کنید

به علت قدرشناسی فکر کنید

وقتی به علت قدرشناسی فکر کنید ، آنگاه قدرشناسی را شدیدتر احساس خواهید کرد و هرچه احساستان عمیقتر باشد آنگاه، نتایج جالب آن را سریعتر و بیشتر در سلامتتان خواهید دید. به رانها و پاهای خود بیندیشید. آنها وسیله ی اصلی جابجایی در زندگی شما هستند. به تمام کارهایی فکر کنید که با پاهاتان انجام میدهید: حفظ تعادل، نشستن، برخاستن و ایستادن، رفتن به حمام، رفتن به آشپزخانه برای نوشیدن آب و رفتن به سوی اتومبیلتان. پاها شما را به سوی مغازه ها، به خیابانها، به فرودگاه و به سوی ساحل میبرند. توانای راه رفتن، به ما آزادی لذت بردن را از زندگی میدهد. پس بگویید: به خاطر پاهایم سپاسگزارم و به راستی از پاهاتان سپاسگزار باشید.

به علت قدرشناسی فکر کنید

قدرشناس بودن به خاطر سلامتی حال حاضرتان برای حفظ آن بسیار واجب است، همچنین این اطمینان خاطر را به شما میبخشد که روند بهبود در سلامتی با افزایش انرژی و میل و رغبت شما به زندگی ادامه مییابد. اگر شکرگزاری به همراه مراقبتهای پزشکی معمولی باشد شاهد انقلابی در سلامتی خواهیم بود و این بهبود به مانند
معجزهای است که ما پیشتر هرگز ندیده  ایم.

دستان و شکرگزاری

به بازوها و دستهاتان فکر کنید و اینکه در طول روز چند چیز را برمیدارید و توی دستتان نگه میدارید. دستها مهمترین وسیله ی شما در زندگی هستند و آنها در هر روز و بی وقفه مورد استفاده قرار میگیرند. دستها این امکان را به شما میدهند که بنویسید، غذا بخورید، یک تلفن یا کامپیوتر را بگیرید، لباس بپوشید، به حمام بروید، اشیا را بردارید و نگهشان دارید و با آنها کارهای مختلف انجام بدهید. بدون استفاده از دست شما به دیگران وابسته میشوید بنابراین به خاطر دستها، بازوها و انگشتانتان سپاسگزار باشید.

حواس و سپاسگزاری

به حواس شگفت انگیزتان بیندیشید، حس چشایی به شما کمک میکند که در طول روز از خوردن و نوشیدن لذت ببرید. شما تجربه ی از دست دادن این حس را هنگام سرما خوردگی یا بیماری دارید، در چنین حالتی لذت حاصل از خوردن و نوشیدن بر شما حرام میشود. چون دیگر چشیدن مزه ی غذاها و نوشیدنیها برایتان میسر نیست. پس برای داشتن این حس چشای شگفت انگیز کلمه ی سپاسگزارم را بر زبان بیاورید.

حس بویایی

حس بویایی خود را در نظر بگیرید، این حس به شما کمک میکند تا شمیم خوش زندگی را حس و تجربه کنید: بوی گلها، عطرها و ادکلنها، شام در حال پختن، آتش شعله ور در یک شب زمستانی، هوا در یک روز تابستانی، بوی چمن اصلح شده و بوی زمین باران خورده. پس به خاطر حس بویای خارق العاده تان بگویید: سپاسگزارم

لامسه

اگر حس لامسه نداشتید، هیچوقت گرم را از سرد تشخیص نمیدادید، نرم را از تیز، یا سخت را از ظریف. شما هیچگاه نمیتوانستید اشیا را حس کنید و یا به صورت فیزیکی عشق را ابراز و یا دریافت کنید. حس لامسه به شما اجازه میدهد تا کسانی را که دوستشان میدارید در آغوش بگیرید و حس لمس دست دیگران یک حس ارزشمند در زندگی است. بنابراین برای حس لامسه ی ارزشمندتان بگویید سپاسگزارم.

بینایی

به چشمان معجزه آساتان فکر کنید، که به شما اجازه میدهد تا چهره ی افرادی را ببینید که دوستشان دارید، کتاب و روزنامه و ایمیل بخوانید و به تماشای تلویزیون بنشینید و از دیدن مناظر زیبای طبیعت لذت ببرید و راهتان را در زندگی ببینید. برای مدت یک ساعت چشم بندی را روی چشمانتان ببندید و سعی کنید کارهایی را انجام دهید که به طور معمول انجام میدادید، در این حالت شما قدر چشمانتان را خواهید دانست. پس به خاطر چشمهاتان که به شما توانایی دیدن میبخشند، بگویید: سپاسگزارم.

شنوایی

به گوشهاتان بیندیشید، که به شما این توانایی را میبخشند تا صدای خودتان و یا دیگران را بشنوید و به این ترتیب شما میتوانید با دیگران حرف بزنید. بدون گوش و حس شنوایی، شما نمیتوانید از تلفن استفاده کنید و یا به موسیقی، رادیو و صدای عزیزانتان گوش دهید. حتی نمیتوانید به هیچ صدایی در محیط اطرافتان گوش بسپارید. به خاطر گوشهاتان بگویید سپاسگزارم.

اما معجزه وارتر از هر حس یا سیستم، یا اندامی در بدن، قلبتان است. قلبتان زندگی هر ارگان دیگری را در بدن کنترل میکند و زندگی را در هر اندامی از بدنتان به جریان میاندازد. پس بگویید قلب سالم و قدرتمندم، از تو سپاسگزارم.

سخن آخر

سپس، یک کارت یا کاغذ بردارید، و روی آن با حروف درشت بنویسید: هدیه ی سلامتی مرا زنده نگه داشته است. کارت را امروز با خودتان نگه دارید و جایی بگذاریدش که مطمئن باشید آن را میبینید. اگر میز کار دارید، آن را درست پیش روی خود قرار دهید. اگر راننده هستید آن را توی ماشین یا تریلی تان بگذارید که بتوانید همواره آن را
ببینید، اگر بیشتر وقتها در خانه هستید، آن را در محلی یا جایی بگذارید که وقتی برای شستن دستانتان میروید ببینیدش یا آن را در نزدیکیی تلفنتان بگذارید. به هر حال آن را در محلی قراردهید که همیشه یادداشتهاتان را آنجا میگذارید. امروز، در دست کم چهار موقعیت متفاوت، وقتی نوشته را میبینید آن را به آرامی بخوانید و تا آنجا که میتوانید برای هدیه ی سلامتی تان قدرشناس باشید.

پیام بگذارید

(0 دیدگاه)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *