تهران – خیابان پیروزی ، روبروی خیابان پنجم نیرو هوایی (روبروی مترو نیرو هوایی) ، مجتمع نسیم ، طبقه اول ، واحد 1

clinicbina@

تلفن تماس : ۷۷۴۶۸۴۱۸-۰۲۱

باید خودتان باشید.

باید خودتان باشید.

اگه خودتون نیستید پس آزاد نیستید. شما نباید فردی شوید که کسی دیگری یا همسرتان می‌خواهد. شما باید خودتان باشید. با خودتان بودن هست که شما همسری می شوید که خودتان دوست دارید. کارمندی می شوید که آرزویش را داشتید.

باید خودتان باشید.

در نهایت باید خودتان باشید همان هستی مرکزی و ذات درونی تان. خود واقعی شما یک ابر انسان و یک ماهیت خارق العاده ای هست. خودتان باشید. دیگران زیاد است

تمرین آینه

هر روز زمانی را به آینه اختصاص دهید. حتما در برنامه ریزی های موفقیت روزانه تان این تمرین را هم اضافه کنید. هر روز جلوی آینه بایستید و درست به چشمانتان زُل بزنید. مستقیم به مردمک چشمانتان زُل بزنید. حالا لبخندی با غرور بزنید و کمرتان را صاف نگه دارید. با احساس خوب شروع کنید به صحبت کردن با درون خودتان. جملاتی را که دوست دارید خودتان به خودتان بگویید و یا از دیگران بشنوید را شروع کنید با نگاه کردن مستقیم به چشمانتان بگویید.  من موفق هستم. من فوق العاده ام. دوست داشتنی هستم. به راحتی پول در میارم. هیچ محدودیتی برای من نیست.

حتماً از ضمیر تو استفاده کنید. تو خاصی همه تو رو دوست دارند. تو موفقی و خدا را مدام شکر کنید. سعی کنید از آینه فقط برای مرتب کردن موهاتون یا میک آپ و ایراد گرفتن از خودتون استفاده نکنید و این تمرین هم انجام دهید. هر روز به مدت ۵ دقیقه ناقابل تاثیرش را در زندگی تون ببینید.

خودتان را تایید کنید

اگر خودتان را و آن چه که در ظاهر دارید دوست بدارید و سعی در تغییر مواردی که ضعف دارید بکنید. اعتماد به نفس شما بالا میرود. استعدادهایی را که دارید بنویسید هر چند کوچک…و بابت آنها به خود افتخار کنید. مدام با خود تکرار کنید که قادر به انجام هر کاری هستید. از مقایسه کردن با افراد دیگر دست بردارید این کار اعتماد به نفستان را پایین می آورد. هر فردی ویژگی خاص خودش را دارد. همواره وقتی در آیینه می نگرید به چشمانتان که دریچه روح شماست بنگرید و بگویید که عالی هستید و خودتان را تایید کنید. تایید کردن خودتان مهم ترین عامل در بالا رفتن اعتماد به نفس تان است.

پیام بگذارید

(0 دیدگاه)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *