تهران – خیابان پیروزی ، روبروی خیابان پنجم نیرو هوایی (روبروی مترو نیرو هوایی) ، مجتمع نسیم ، طبقه اول ، واحد 1

clinicbina@

تلفن تماس : ۷۷۴۶۸۴۱۸-۰۲۱

آیا درست ازدواج کرده ام؟

آیا درست ازدواج کرده ام؟

آیا درست ازدواج کرده ام؟ گاهی زندگی درست به همان شکل که می خواهیم پیش نمی رود و زن و شوهری که روزی مسئولیت یک زندگی را تقبل کرده بودند، عهد شکنی می کنند. آن طور که گویی هنوز هم در حال و هوای دوران مجردی سیر می کنند. در چنین مواقعی باید از خود پرسید که آیا در انتخابمان درست عمل کرده ایم؟ اگر جواب مثبت بود به احتمال زیاد شرایط نا به سامان پایدار نیست و با رعایت یک سری اصول بر طرف می شود. ولی اگر بعد از پاسخ به این سوال دچار تردید شدیم، به طور حتم اقدامات قبل از ازدواج را درست انجام نداده ایم و طرف مقابل خود را به خوبی نشناخته ایم.

آیا درست ازدواج کرده ام؟

یک ازدواج خوب و صحیح نباید تحت تاثیر فشار های فردی، اجتماعی، خانوادگی صورت بگیرد. در واقع شخصی که ترس دیر شدن ازدواجش را دارد یا براساس مقایسه خود با هم سالان و دوستانش که ازدواج کرده اند تصمیم به آغاز زندگی مشترک می گیرد، به یکی از عوامل ازدواج های نادرست تن داده است. هر فردی زندگی خودش را دارد و شرایط زندگی افراد متفاوت است. مطمئن باشید در آینده ای نه چندان دور این چشم و هم چشمی ها زمینه ساز اختلافات زناشویی می شود و در دراز مدت عوارض و پیامد های منفی به جا می گذارد.

زن به توجه و مرد به اعتماد نیاز دارد

وقتی مردی به احساسات زن توجه نشان میدهد و برای خوشبختی او تلاش میکند، زن احساس میکند، دوست داشتنی و ارزشمند است. مرد در مقابل اعتماد میخواهد. به همسرتان اعتماد کنید. معتقد باشید همسرتان بیگناه و درستکار است. تا زمانی که خلافش ثابت شود. تشویق مردان توسط زنان قویترین محرک فعالیت آنان میباشد. مردان در برابر تعریف و تمجید همسرشان بال پرواز پیدا میکنند و احساس قدرت به انان دست میدهد .

علاقه در زندگی مشترک

شما علاوه اینکه به نامزد یا زوج‌تان علاقه دارید خودتان را هم دوست دارید. پس رابطه‌تان را بر اساس یک رویا بنا نمی‌کنید. شما می‌دانید که نه خودتان و نه نامزدتان کامل نیستید و هر کدام نقص‌های خاص خودتان را دارید. بنابراین یکدیگر را بر اساس ارزش‌ها و معیارهایی که اکنون وجود دارد باید بپذیرید نه چیزهایی که در آینده ممکن است یک نفر تبدیل به آن شود.

پیام بگذارید

(0 دیدگاه)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *