تهران – خیابان پیروزی ، روبروی خیابان پنجم نیرو هوایی (روبروی مترو نیرو هوایی) ، مجتمع نسیم ، طبقه اول ، واحد 1

clinicbina@

تلفن تماس : ۷۷۴۶۸۴۱۸-۰۲۱

رابطه عاطفی

مدیریت رابطه عاطفی

نشانه های یک رابطه ی جدی – مدیریت رابطه عاطفی – چگونه بفهمیم پسری قصد ازدواج دارد؟ چگونه متوجه شویم دختری در مورد رابطه اش جدی است؟ مشخصات مردی که هدفش ازدواج و تشکیل خانواده است چیست؟

یک رابطه جدی

چنین سوالاتی ممکن است برای بسیاری پیش آمده باشد. به صورت کلی اینطور می توان گفت . که یک رابطه ی جدی وقتی مشخص می شود .که زوجین تمایل داشته باشند تا زمانی که زنده هستند .رابطه ی خود را ادامه دهند. اگر یکی از دو نفر به این رابطه به عنوان رابطه ای گذرا نگاه کند . تنها هدفش وقت گذراندن باشد. این رابطه یک رابطه ی جدی نخواهد بود.

معمولا وقتی شخصی در مورد رابطه ی خود جدی نباشد. از رفتار و برخوردش مشخص است. هدف این مطلب این است . شما را با نشانه هایی آشنا کند . که به شما می گوید که آیا یک رابطه جدی است .یا فقط برای تفریح می باشد.

چگونه متوجه شویم فردی در مورد رابطه اش جدی است.

نشانه هایی که در پایین شرح داده شده است . به شما می گوید که آیا یک رابطه جدی است یا خیر. اما باید به یاد داشته باشید. که پیدا کردن یک یا دو نشانه به تنهایی نمی تواند . جدی بودن رابطه ی تان را تضمین کند. برای اینکه مطمئن شوید باید حداقل سه مورد از این نشانه ها را در طرف مقابل خود ببینید. به علاوه به یاد داشته باشید. نباید برای تصمیم گیری نهایی خود فقط بر اساس این سه نشانه عمل کنید .بلکه باید به عنوان مکمل تصمیم خود به آن نگاه کنید.

تماس مداوم

وقتی مردی در مورد رابطه ی خود جدی نیست. معمولا فقط وقتی با شما تماس می گیرد .که در خواستی داشته باشد .یا به دنبال خوشگذرانی باشد .در غیر این صورت شما را نادیده میگیرد . اهمیت چندانی برایتان قائل نیست.

برنامه ریزی های بلند مدت

یکی دیگر از نشانه ی قدرتمند در یک رابطه ی جدی، وجود برنامه ریزی های بلند مدت می باشد. هر چه یک رابطه جدی تر باشد. طرف مقابل، بیشتر به آینده ی آن می اندیشد . برایش برنامه ریزی می کند. از سوی دیگر، هرچه یک رابطه بی اهمیت باشد، طرف مقابل بیشتر متمرکز بر لذت های کوتاه بوده و به فکر ارضای نیاز های خود می باشد.

عشق واقعی

اگر شریک دلدادگی تان در مورد رابطه ی خود جدی نباشد. به احتمال زیاد به این دلیل است که عاشق شما نیست. بر خلاف اعتقادات رایج، آگاهی از این موضوع که آیا شخصی عاشق شما است یا خیر. می تواند با کمی دقت در اولین ملاقات تشخیص داده شود. باید نشانه های عشق در زبان بدن را بیاموزید .

ملاقات با والدین

یکی از نشانه هایی که می تواند به شما بگوید .آیا شریک دلدادگی شما در مورد رابطه ی خود جدی است یا خیر. این موضوع می باشد که شما را به خانواده ی خود به خصوص والدینش معرفی کنید. اگرچه این نشانه، صد در صد تضمین نمی کند.که وی در مورد رابطه ای که با شما دارد جدی است. اما اگر با نشانه های دیگر همراه باشد .می تواند علامتی باشد از یک رابطه ی جدی.

در میان گذاشتن اطلاعات شخصی

یکی از نشانه هایی که به شما می گوید. رابطه ای جدی نیست. این موضوع می باشد که شخص مورد نظر همیشه فاصله ی خود را با شما حفظ کند. چنین شخصی وقتی بحث مسائل شخصی به میان بیاید. ممکن است اطلاعات زیادی در مورد خودش به شما ندهد.

آیا دروغ می گوید

بهترین روش برای اینکه تشخیص دهید. شخصی نسبت به رابطه ی خود جدی می باشد یا خیر. این است که مستقیم از وی سوال کنید و زبان بدن او را زیر نظر بگیرید تا تشخیص دهید وی دروغ می گوید یا راست.

اگر خواهان مدیریت رابطه عاطفی خود می باشید می توانید با مرکز مشاوره بینا تماس بگیرید .

پیام بگذارید

(0 دیدگاه)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *