تهران – خیابان پیروزی ، روبروی خیابان پنجم نیرو هوایی (روبروی مترو نیرو هوایی) ، مجتمع نسیم ، طبقه اول ، واحد 1

clinicbina@

تلفن تماس : ۷۷۴۶۸۴۱۸-۰۲۱

زندگیت رو عوض کن

زندگیت رو عوض کن

تو آگاهانه همین حالا مسیر زندگیت رو  عوض کن. مسیرها همیشه سر راه ما هستن، راهها، جاده ها و میانبرها جز جدایی نا پذیر زندگی ما آدمها هستن و این ما هستیم که کدوم جاده رو انتخاب می کنیم.

همه ما آدمها از هر راه و مسیری که بریم می خوایم برسیم به آبی زلال دریا (رسیدن به منبع اصلی درونی و وجودیمون خدا) این گزینش منه که از کدوم راه برم کلی جاده صاف و هموار یا پرپیچ و خم جلوی چشمم قرار گرفته و این منم که قدم در راه میزارم و مسیر دلخواهمو برگزینم. طبع و سرشت همه ما آدم ها به صورتیه که عاشق راحتی و زیبا رسیدنیم، اما چطوریه که یکی در گرداب و باتلاق گرفتار میشه و یکی از مسیر زیبای رودخانه پایین دهکده عبور میکند.

انتخا ب چالش های مسیر ناشناخته موفقیت

این که فکر کنیم خدا این رو برای ما خواسته و این تقدیر ما بوده که ما رو در اون مسیر غلط قرار داده کاملا اشتباهه و با عدل و عدالت خداوند بزرگ ناسازگاره خدا به من عقل، شعور، بینش و قدرت انتخاب داده و دیگه کاری نداره که من کدوم مسیر رو تعیین کنم و این به باور وجودی من برمی گرده که چی رو برگزینم. البته بیشتر افراد انتخابشون ناآگاهانه هستش، یعنی این که اونها نمیدونن سر راهشون چی قراره اتفاق بیوفته و مسیر درست کدومه، و چشم بسته راه رو مشخص میکنن.

اما بعضی دیگه از افراد هستن که کاملا آگاهانه سعی میکنن کوتاهترین راه رو طی کنن غافل از این که اون راه، اونا رو تحت چه خطراتی ممکنه قرار بده؟ فقط چون کوتاهترین و به ظاهر راحت ترین راهه اونو تعیین و گزینش میکنن برای همینه که یه عده به دل کوه و کمر میزنن و عده ای دیگه سر از شنزار و کویر داغ و سوزنده زندگی درمیارن.

زندگیت رو عوض کن

یه عده ای از آدم های با تدبیر و بینشگر هم هستن که مسیرشون رو از دل جنگل و دشت گزینش میکنن تا هم زمان که به هدف میرسن از سفرشون هم لذت ببرن. پس بیایم همیشه بهترین انتخابمون رو انجام بدیم، خودمونو به دل شن زار و باتلاق و طوفان نزنیم، بیایم از بهترین نعمت خدادادی به بهترین وجه استفاده کنیم، و چه چیزی بهتر از این که ما موجودی دارای اختیاریم.

با طلوع خورشید و شروع یه صبح جدید این منم که انتخاب میکنم روزم رو چطوری به پایان برسونم. اگه من به این مطلب واقف باشم که در هر روز صبح خدای بزرگ یه منو پر از گزینه های مختلف جلوی من قرار میده و میگه : « که یالا زود باش بنده من انتخاب کن تو حق اختیار داری » بعد این منم که با گزینش یکی از اونا می تونم روزم و حالم و زندگیم رو بسازم. می تونم آگاهانه بهترین ها رو برای خودم به ارمغان بیارم.

پیام بگذارید

(0 دیدگاه)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *