تهران – خیابان پیروزی ، روبروی خیابان پنجم نیرو هوایی (روبروی مترو نیرو هوایی) ، مجتمع نسیم ، طبقه اول ، واحد 1

clinicbina@

تلفن تماس : ۷۷۴۶۸۴۱۸-۰۲۱

تاثیرپذیری افکار دیگران در ما

تاثیرپذیری افکار دیگران در ما

هر کسی رو به جمع دوستانت راه ندی چون تاثیرپذیری افکار دیگران در ما خیلی زیاده، و تعداد کمی میتونن مسلط باشن به خودشون البته هر کسی که روی خودش کار کنه در نهایت به این قدرت میرسه که هیچ کسی نمیتونه تحت تاثیرش قرار بده.

برای اینکه در این مسیر قرار بگیریم از خدای خودمون بخوایم که ما رو در این مسیر قرار بده. همواره احساس خوب همراه با حال خوب داشته باشیم و این نیازمند توکل بر خدای یکتا و بی همتاست و در گام بعدی انتخاب کنیم که همواره حال خوب داشته باشیم.

نتیجه ایمان به خدا حال خوب داشتن است

دوست من با هر شرایط بدی که داری و ناراضی هستی به خدای خودت ایمان داشته باش خدایی که یونس رو در زیر آب، یوسف رو در زیر زمین و نوح رو بر روی آب و محمد رو در غار از گزند مسائل و رخدادای ناگوار حفظ کرد. همون خدا تورو در تموم مسیر زندگی از گزند مسائل و مشکلات حفظ خواهد کرد و تمام انسانهای یکتا پرست به داشتن همچین خدایی همیشه به خود بالیده و می بالند و همواره از این نیرو در درون خود برای غلبه برا مسائل پیش رو در زندگی استفاده میکنند.

خدایی که ارباب تموم مخلوقات جهان هست خدایی که تموم ملکوت تحت اختیار کامل و گوش به فرمان او هستن و در سوره الرحمان به زیبایی میگه که خورشید و ماه رو حساب کتابه گردششون، تموم ستارگان و سیاره ها و مشتقاتشون در حال ستایش و سجده او هستن و آسمون رو رفعت و بزرگی و بسط داده و روی حساب و میزان و ترازو قرار داده، ماهم بدونیم که همون خدایی که این همه نعمت رو مسخر ما کرده قدرشناسش باشیم .

تاثیرپذیری افکار دیگران در ما

هر صبحگاه و هر شامگاه به درگاهش سجده شکر بجا بیاریم، و به خودمون ببالیم برای داشتن همچین خدایی، خدایی که آسمون با این همه وسعت رو برای ما بنا کرده و ستونی در آن قرار نداده چقد رمهندسی زیبایی برای خلق، آسمون انجام داده آسمونی که شبهاشو دوست داری زل بزنی به ستاره هاش!

مهتابی که مثه آباژور تموم تاریکی ها رو روشن کرده و خیلی زیبایی خاصی همراه با آرامش رو به ما انسان ها هدیه میده چقد این جملات به انسان حال خوب رو هدیه میده و بسیار موارد بیشتر ازین رو میتونید به قرآن کریم مراجعه کنید و ببینید چقد هنرمندانه و با تشبیهات و مثال های زیبا این موارد رو بیان میکنه.

پیام بگذارید

(0 دیدگاه)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *