تهران – خیابان پیروزی ، روبروی خیابان پنجم نیرو هوایی (روبروی مترو نیرو هوایی) ، مجتمع نسیم ، طبقه اول ، واحد 1

clinicbina@

تلفن تماس : ۷۷۴۶۸۴۱۸-۰۲۱

از خداوند درخواست کنید.

از خداوند درخواست کنید.

رؤیاهایتان را از خداوند درخواست کنید. حتی چیزهایی را که در ظاهر غیرممکن هستند، از خداوند درخواست کنید. کتاب مقدس میگوید :« آنگاه که درخواست میکنید، نمی یابید، زیرا کَژ درخواست میکنید».  آن واژه ی کژ در زبان اصلی کتاب مقدس به معنای “بیمار،( amiss) ضعیف، حقیر، نادرست” است.

وقتی که ما درخواست میکنیم که بردههای بهتری باشیم، این یک دعای حقیر است. وقتی که درخواست میکنیم که بتوانیم زندگی را فقط بگذرانیم، تحمل کنیم، به زور سر کنیم، این یک دعای ضعیف است. این کژ و نادرست دعا کردن است.

از خداوند درخواست کنید.

خداوند میفرماید « من جهان را خلق کرده ام. من مالک کل آن هستم. با یک دعای حقیر نزد « من» نیا و از  «من» نخواه که تو را در این یاری رسانم که متوسط زندگی کنی، مشکلات را تحمل کنی و یک ماه دیگر دوام بیاوری. وقتی که نزد « من» می آیی، بزرگ درخواست کن و در یاد داشته باش که من خداوند وهاب و عطا کننده ی بیش از حد کفایت هستم».« او » میفرماید: از«من» بخواه که در زندگی ات با انجام معجزات غیرقابل باور خودم را بنمایانم. از «من» بخواه که تو را از بیماری شفایت دهم. از«من»بخواه که نیل به اهدافت را تسریع کنم.

خواسته ی بزرگ داشته باشید

وقتی که تو بزرگ بخواهی و خواسته ی بزرگ داشته باشی، خداوند آن را یک دعای سالم و صحیح خواهد دانست و به فرشتگان امر خواهد فرمود :« دست به کار شوید. رحمت من را بر او جاری سازید. دربهای جدید به روی او بگشایید». «من فقط دعا میکنم که بتوانم این اعتیادم را مدیریت کنم. مادربزرگم درگیر آن بود. مادرم هم درگیر آن بود. حالا من هم درگیر آن هستم این یک دعای ضعیف است. » رویکرد شما باید اینگونه باشد: خداوندا، این اعتیاد، نسل به نسل در خانواده ی من وجود داشته است، اما من باور دارم که امروز روزی تازه است و «تو» مرا بالا برده ای تا بتوانم نقطه ی پایانی بر این روند بگذارم و برکت را در خانواده ام جاری سازم.

سخن آخر

درخواست نکنید که برده ی بهتری باشید. بخواهید که فردی باشید که در اطرافش تغییری مثبت ایجاد میکند. بخواهید که شما با دستاوردهای خودتان استاندارد تازه ای را تعیین کنید. وقتی که میگویید :« خداوندا، به من کمک کن که آن بورسیه را دریافت کنم تا بتوانم به دانشگاه بروم »،این فقط امیدوار بودن و خوشبین بودن نیست، بلکه این ایمان شما است که در حال رها شدن است.

این همان چیزی است که باعث میشود خداوند کارهای عظیم را در جهت رساندن شما به رؤیاهایتان انجام دهد. یا « خداوندا ، من هنوز پول کافی را برای اتمام پروژه ی ساختمانی ندارم اما، سرورم، من میخواهم از «تو» سپاسگزاری کنم که موقعیتهای مناسب به سمت من در حرکت هستند، که برکات به دنبال من روانه هستند و مرا پشت سر خواهند گذاشت ». دیگر دعاهای نادرست و کژ بس است. بند محدودیتها را از خداوند بردارید. بزرگ درخواست کنید. امسال همان سالی است که خداوند در زندگی تو نمایان خواهد شد و برکات « خودش» را برای پرتاب تو به سوی اهدافت روانه خواهد ساخت.

مرکز مشاوره و خدمات روانشناسی در شرق تهران

پیام بگذارید

(0 دیدگاه)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *