تهران – خیابان پیروزی ، روبروی خیابان پنجم نیرو هوایی (روبروی مترو نیرو هوایی) ، مجتمع نسیم ، طبقه اول ، واحد 1

clinicbina@

تلفن تماس : ۷۷۴۶۸۴۱۸-۰۲۱

ازدواج با زن یا مرد مطلقه

ازدواج با زن یا مرد مطلقه

ازدواج  با زن یا مرد مطلقه همچون سایر ازدواج هاست و فرد مقابل را باید به دقت با معیارها و ملاک های شما سنجیده شود. اگر فرد مقابل (فرد طلاق گرفته) معیارها و ملاک های شما را داراست، در مرحله بعد در مورد ازدواج با او فکر کنید و جدی تر باشید.

پر واضح است شخصی که با ملاک ها و معیارهای اساسی و اصلی ذهن شما که همیشه در رابطه با انتخاب شریک زندگی تان داشته اید، متفاوت است، نمی تواند فرد مورد نظر شما باشد. در میان خواستگاران یک دختر مخصوصا کسانی که به نوعی وارد سن تاخیر ازدواج یا نزدیک به تجرد قطعی هستند، حضور مردانی که طلاق گرفته اند یا همسر خود را از دست داده اند، بیشتر به چشم می خورد.

ازدواج با زن یا مرد مطلقه

بیشتر این دختران در رابطه با انتخاب چنین مردانی دچار اضطراب و ترس بوده و از عواقب آن می ترسند . آنها مدام نگران این موضوع هستند که نکند فرد مورد نظرشان برخلاف ظاهرش، مشکل خاصی داشته که همسر قبلی خود را طلاق داده و شاید سرنوشت مشابهی در ازدواج با این مردان برای آنها رقم بخورد.

ازدواج با مرد مطلقه

مردان مطلقه معمولا تجربه جنسی بیشتر و بهتری دارند، نسبت به رابطه جدیدشان، بیشتر احساس تعهد می کنند، احساسات خود و خواسته هایشان را می شناسند و می دانند که چطور باید با نوسانات روحی و عاطفی مواجه شد. از طرفی دیگر، کوله باری از تجربه های شاید ناخوشایند را از رابطه قبلی با خودشان دارند و به همین خاطر هم ممکن است به خوبی نتوانند با شما رابطه برقرار کنند و خود را از شر آن تجربه ها خلاص کنند.

نکات مهم در این ازدواج

۱ – بدون هیچ دید منفی نسبت به ازدواج قبلی او و حواشی که برایش داشته، با این مرد رفت و آمد کنید.

قطعا کلمه طلاق بار معنایی زیاد و سنگینی دارد و روی شرایط شما دو نفر برای ساخت یک رابطه جدید اثر می گذارد. حتما در طول مدتی که جلوی رویتان نشسته و با شما حرف می زند از خودتان می پرسید که چرا این مرد از همسر قبلی اش جدا شده است؟

  • آیا در ازدواج قبلی به همسرش خیانت کرده؟
  • مردی فحاش و آزارگر است؟
  • دست بزن دارد؟
  • وسواسی یا خسیس است و خیلی سوالت دیگر.

۲ – یادتان باشد که تصور کردن این فرد به عنوان آدمی متقلب و دروغگو و بدترین کاری است که می توانید در ذهنتان انجام دهید.

ازدواج یک گام طبیعی روابط در دوران بزرگسالی است و طلاق به معنای جدایی از یک رابطه است. گاهی اوقات دلایل این جدایی ها خیلی کمتر از آن چیزی که فکر می کنید دراماتیک است.

از همسر قبلی خواستگارتان غول نسازید.

چون گاهی اوقات جدایی ها صرفا به این دلیل رخ می دهد که یک زن و مرد آنقدری که در ابتدا فکر می کردند، با هم تفاهم ندارد یا احساس می کنند عشق و علاقه قبلی میانشان از بین رفته است. بنابراین، سعی نکنید آن رابطه را در ذهنتان قضاوت کرده و به خواستگارتان در مقابل همسر سابقش امتیازات بیجا بدهید.

 یک رابطه سه جنبه دارد:

  1. دیدگاه زن
  2. دیدگاه مرد
  3. حقیقتی که واقعا در آن رابطه وجود داشته است.

این مساله را بپذیرید که خواستگارتان با تجربیاتی از رابطه قبلی بیرون آمده است و حتی ممکن است تعهداتی نسبت به آن رابطه قبلی داشته باشد. این مساله به خصوص زمانی اهمیت دارد که خواستگار شما از رابطه قبلی اش بچه ای داشته باشد.

پیام بگذارید

(0 دیدگاه)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *