تهران – خیابان پیروزی ، روبروی خیابان پنجم نیرو هوایی (روبروی مترو نیرو هوایی) ، مجتمع نسیم ، طبقه اول ، واحد 1

clinicbina@

تلفن تماس : ۷۷۴۶۸۴۱۸-۰۲۱

ارتباط بهتر با همسر خود داشته باشید

ارتباط بهتر با همسر خود داشته باشید

تمرکز بر رابطه جنسی به شما امکان می‌دهد ارتباط بهتر با همسر خود داشته باشید و جنبه‌هایی غیرمنتظره را از تمایلات و جذابیت‌های جنسی خود کشف کنید. هر زوجی لازم است هر از چند گاهی تغییراتی را در رابطه جنسی خود بدهد تا ببیند چطور می‌تواند در یک تعامل دوسویه طرف مقابل را ارضا کند.

 

رابطه جنسی باعث خوشحال نگه داشتن، آرامش داشتن و راضی بودن مردم می‌شود. این بهترین درمان بعد از یک روز پر استرس است و همه ما می‌دانیم که کیفیت یک رابطه جنسی بهبودبخش بعد از یک جنگ بزرگ چگونه است.

ارتباط بهتر با همسر خود داشته باشید

با این حال، باز هم ممکن است این تجربه هیجان انگیز به دلیل رفتار‌های آگاهانه و عمدی شما خراب شود. اگر شما هنگام رابطه جنسی به این فکر کنید که باید بعد از آن به سراغ شست و شوی ظرف‌ها بروید یا لازم است فردا برای خرید یک کرم دست و صورت جدید به بازار بروید، این احتمال وجود دارد که از رابطه جنسی خود بهره و لذت کامل را نمی‌برید. به جای این که یک رابطه جنسی معمولی داشته باشید، تنها به این دلیل که باید این رابطه وجود داشته باشد، این کار را نکنید. با همسر خود صحبت کنید و رابطه جنسی را به تعویق بیندازید. اگر شما در پایان روز بیش از اندازه خسته هستید، می‌توانید رابطه جنسی را به صبح روز بعد موکول کنید.

مدیریت رابطه جنسی 

در بین زوجین، ممکن است یکی از آن‌ها غالب‌تر و یکی مطیع‌تر باشد. برخی زنان این طور می‌پندارند که این مردان هستند که باید رابطه جنسی را مدیریت کنند، اما بیشتر مردان دیدگاه متفاوتی دارند و همیشه از این که زنان احساس راحتی در مورد خودشان بکنند استقبال می‌کنند؛ حتی دلشان می‌خواهد زنان اولین قدم را به سوی رابطه جنسی بردارند. در اصل، بهتر است زنان مسئولیت همه چیز را در هنگام رابطه جنسی بر عهده بگیرند.

از این که به همسر خود نشان بدهید که در واقع چه می‌خواهید، اصلا هراسی به دل راه ندهید! احساس راحتی و اطمینان زن در هنگام رابطه جنسی باعث هیجان و تحریک بیشتر مرد می‌شود. تعویض نقش در زندگی جنسی یک رابطه سالم و هیجان‌انگیز است. چند تجربه کوچک یا ابتکار و بداهه می‌تواند تجربه جنسی شما را به شکل جدی بهبود ببخشد.

پیام بگذارید

(0 دیدگاه)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *