تهران – خیابان پیروزی ، روبروی خیابان پنجم نیرو هوایی (روبروی مترو نیرو هوایی) ، مجتمع نسیم ، طبقه اول ، واحد 1

clinicbina@

تلفن تماس : ۷۷۴۶۸۴۱۸-۰۲۱

نیاز زن ها را بدانید.

نیاز زن ها را بدانید.

نیاز زن ها را بدانید. بغلش کنید. نوازشش کنید. به او تلفن بزنید. حامی او باشید. نازش را بکشید. غافلگیرش کنید. خوش اخلاق باشید. برایش خرید انجام دهید. با او همدردی و همدلی کنید.

نیاز زن ها را بدانید.

شده تا حالا به همسرت زنگ بزنی بگی خانمم امشب دوست دارم با هم شام بریم بیرون بعدشم قدم بزنیم؟ شده حرفاتو تو یه نامه با دست خطت بنویسی و بذاری تو یه پاکت و بهش بدی؟ شده شبا براش قصه بگی. براش کتاب بخونی؟ شده بگی دوس دارم همین الان بغلت کنم؟ شده بعد ده سال زندگی تو چشماش نگاه کنی بگی هنوزم عاشقتم؟ اینها ساده است اما برای زنان یه دنیا ارزش داره. خرید طلا و لوازم سفر و امثالهم فقط موقتا نیاز به توجه خانم ها رو جواب میده! زنان نیاز به احساسات و توجه عمیق دارن با کارای ساده و کم هزینه هم میشه همه دنیاش بشی امتحان کن همین امشب …

گاهی فقط به همسرتان ابراز احساسات کنید و فقط برای رابطه زناشویی سراغش نروید. جوری رفتار نکنید که همسرتان فکر کند او را فقط برای روابط زناشویی می خواهید. زنان را وقتی دچار سوءتفاهم شده اند به حال خود رها نکنید. وقتی دلگیرند و به جای حرف زدن بهانه می گیرند رهایشان نکنید  و گرنه با خود هزار جور فکر و خیال می کنند، داستان می سازند و همه چیز را به هم ربط می دهند. شما که نمی دانید؛ یک زن می تواند کل شب را اشک بریزد تنها برای اینکه به جای شب بخیر عزیزم به شب بخیر کوتاهی بسنده کردید .

گوش زنان همان کار چشم مردان را انجام می دهد.

حساسیت زن به شنیدن تعریف‌های بی‌نظیر چنان قوی است که حتی بعضی از زن‌ ها هنگام شنیدن نغمه‌ های عاشقانه‌ی محبوبشان، چشمان خود را می‌بندند

برای نمونه:

  • تو محبوب‌ترینی
  • خانومم تو بهترینی
  • مـمنون که کـنارمی
  • من بهت افتخار میکنم
  • از صـمیم قلبم عـاشقتم
  • خــانومم تو خوشگل ترینی
  • مـمنون بابت فهم و درکت و …

با این تعریف‌ها می‌توانید راحت همسرتان را شیفته خود کنید. خانم ‌ها از شنیدن تعریف، خیلی خوشحال می شوند. حس شنوايی يکی از فعال ‌ترين حواس در خانم ‌هاست، آن ها دوست دارند علاقه شما را ضمن اينکه در اعمال ‌تان می‌بينند، مکررا از زبانتان هم بشنوند.

جملات موثر در رابطه

جملات نقش زیادی در زندگی زناشویی شما دارند. جملاتی که زنان را سرد و غیر صمیمی می کند.

کم اهمیت جلوه دادن احساساتش مثل: آرام باش سخت نگیر، دوباره داری جوش میاری، احساساتی شدی، به اعصابت مسلط باش.

جملاتی برای فرار از صحبت کردن مثل: دوباره شروع کردی، چقدر دیگه میخوای ادامه بدی، دوست ندارم درباره آن صحبت کنم.

جملاتی برای توقف حرف زدن مثل: حق باتوست، من اشتباه کردم حالا راضی شدی؟ فراموشش کن، متاسفم که چنین احساسی داری.

فرار از تعهد و پایبندی مثل: یه کاریش می کنیم، من هم همینطور.

جملاتی که مثل پتک هست مثل: داری مثل مادرت میشی! کاری می کنی ازهم جدا بشیم، خیلی چاق شدی! نیاز به نفس کشیدن دارم ، به تو ربطی نداره.

پیام بگذارید

(0 دیدگاه)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *