تهران – خیابان پیروزی ، روبروی خیابان پنجم نیرو هوایی (روبروی مترو نیرو هوایی) ، مجتمع نسیم ، طبقه اول ، واحد 1

clinicbina@

تلفن تماس : ۷۷۴۶۸۴۱۸-۰۲۱

عاشق خودتان باشید.

عاشق خودتان باشید.

لطفا قبل از هر چیزی، خودتان را دوست داشته باشید. برای خودتان چای بریزید. سفر بروید و شاد باشید. گاهی خودتان را به قدم زدن و مرور خاطرات خوب دعوت کنید. با خودتان کمی خلوت کنید. کتاب بخوانید و موسیقی شاد گوش کنید. خودتان را، زیبایی تان را و شعورتان را هر روز و هر ثانیه تحسین کنید. آدم هایی که خودشان را دوست ندارند. هیچ جوره به دل نمی نشینند. عاشق خودتان باشید.

عاشق خودتان باشید.

به گذشته بر نگردید. اهمیتی ندارد گذشته را چگونه گذراندید. ممکن است با مشکلات زیادی روبرو شده باشید و این مشکل همچنان در زندگیتان حضور داشته باشد. اما جهان هستی به گذشته شما کاری ندارد و تنها چیزی که مهم است فرکانس اکنون شماست. هم اکنون تصمیم بگیرید که روند زندگیتان را تغییر دهید و به آنچه دوست دارید بیندیشید. فرکانستان را از نخواستنی ها به خواستنی ها تغییر دهید. تا جهان برای شما بهترینها را ارسال کند. نگویید نمیشود. نمی خواهم. نگویید هر بار شکست میخورم. یا دیگر نمیشود این زندگی را درست کرد. از پیله ناامیدی در بیا و به خداوند توکل کن، او منتظر است تا تو برخیزی و مسیر را امیدوارانه تر از قبل طی کنی.

اثرات کلام بر موفقیت ما

«من هستم» هایی که بر زبان می آورید، می‌تواند باعث موفقیت یا شکست شما شود. متأسفانه ما همیشه مرتکب اشتباه می‌شویم و از عبارات منفی استفاده می‌کنیم. در آینه نگاه می‌کنیم و با ناراحتی سر خود را تکان می‌دهیم و می‌گوییم: من بسیار پیر هستم. بعضی از دوستان خود را می‌بینیم و احساس می‌کنیم آن‌ ها از ما با استعدادتر هستند. و زیر لب با خود می‌گوییم: من خیلی متوسط و معمولی هستم. در اغلب موارد ما از قدرت عبارت من هستم علیه خود استفاده می‌کنیم. آگاه نیستیم که این کاربرد نادرست، به چه میزان می‌تواند در آینده ما اثر مخرب داشته باشد.

کاربرد جمله من هستم

قانون این است: هر عبارت یا صفتی که به همراه دو کلمۀ “من هستم” بیاورید. بخشی از واقعیت شما در آینده می‌شود. هر صفت یا عبارتی که بین دو کلمه “من هستم” قرار دهید. به نحوی آن را به زندگی خود دعوت کرده‌اید و اجازه ورود به آن را داده‌اید. اما خبر خوب این است که: این شما هستید که تعیین می‌کنید چه عبارت و یا صفتی را بین دو کلمه “من هستم” قرار دهید. از این لحظه به بعد شما باید بیش‌ تر مراقب کلام خود باشید. صبح از خواب بیدار شوید و چیزهای مثبت را به زندگی خود دعوت کنید.:l

  • من خوشبخت هستم.
  • من قوی هستم.
  • من با هوش هستم.
  •  من با استعداد هستم.
  • من با نظم هستم.
  • من ثروتمند هستم.

هنگامی که شما این‌ گونه سخن بگویید، استعداد، قدرت، هوش، فراوانی و ثروت البته با تعیین هدف، برنامه ریزی، استمرار، تلاش و مقاومت در کار به سمت شما می آیند و در زندگی شما جاری می‌شوند.

پیام بگذارید

(0 دیدگاه)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *