تهران – خیابان پیروزی ، روبروی خیابان پنجم نیرو هوایی (روبروی مترو نیرو هوایی) ، مجتمع نسیم ، طبقه اول ، واحد 1

clinicbina@

تلفن تماس : ۷۷۴۶۸۴۱۸-۰۲۱

شکست در زندگی مشترک

شکست در زندگی مشترک

شکست در زندگی مشترک به این معنی نیست که کار برای شما تمام شده است. این شکست یعنی شما یک فرصت دیگر دارید. بعضی اوقات شکست های گذشته باعث موفقیت در آینده می شوند.

شکست در زندگی مشترک

روی تان را از گذشته بگردانید. لطفا به سمت آینده نگاه کنید. گاهی اوقات بعد از جدایی در یک رابطه ما هنوز در گذشته مان زندگی می کنیم. افکار مان همه و همه خرج آن فردی می شود که دیگر از او جدا شده ایم. بدانید که شما هم در بر هم خوردن رابطه سهم داشته اید. وقتی رابطه ای موفق نمی شود. هر دو طرف به یک اندازه باید مسئولیت بر هم خوردن آن را بر گردن گیرند. مهم نیست که اشتباه از طرف که بوده باشد.

از شکست خود درس بگیرید

به خاطر درس هایی که در آن رابطه یاد گرفتید متشکر باشید. به فرد مقابل تان به عنوان یک معلم احترام بگذارید. او به شما کمک کرده این تجربیات را به دست آورید. شما برای به دست آوردن این تجربه هزینه جبران ناپذیری داده اید. بنابراین بدانید که این تجربه جزو سرمایه ها و اموال شماست که به سختی آن را کسب نموده اید.

اثرات شکست در زندگی مشترک

بعضی از افراد که احتمالا سوابق بیماری های اعصاب و روان در خود یا اقوام درجه یک خود دارند. احتمال عود یا بروز مجدد آن بیماری در این لحظات سخت وجود دارد. گاهی اوقات شخص نیازمند درمان داروئی نیز می شود. بروز علائمی مثل افسردگی، تند خوئی، بدخوابی، تغییرات اشتها و آسیب زدن به خود، ناامیدی و عدم تمرکز حواس و… می تواند حاکی از بروز این بیماریها باشد. در این مواقع مراجعه به یک روانشناس مفید است.

سخن آخر

در صورتی که شما نیز دچار شکست در زندگی مشترک شده اید. کنار آمدن با این موضوع برایتان سخت است. توصیه می کنیم حتما با یک روانشناس صحبت کنید. تا بتوانید این دوران را راحت تر سپری کنید. در نظر داشته باشید که اگر سابقه بیماری روان در اطرافیان شما وجود دارد. ضرورت مراجعه به روان شناس برای شما دو چندان می شود. تا با گذراندن دوره های روانکاوی راحت تر و حتی بدون استفاده دارو این دوره را بگذرانید.

پیام بگذارید

(0 دیدگاه)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *