تهران – خیابان پیروزی ، روبروی خیابان پنجم نیرو هوایی (روبروی مترو نیرو هوایی) ، مجتمع نسیم ، طبقه اول ، واحد 1

clinicbina@

تلفن تماس : ۷۷۴۶۸۴۱۸-۰۲۱

پافشاری برای داشتن حال خوب

پافشاری برای داشتن حال خوب

پافشاری برای داشتن حال خوب را فراموش نکنید و خودتون رو در محاصره افراد شاد و موفق و ثروتمند قرار بدین با این کار هم حال خوب و هم ثروت و هم اعتماد به نفس خودتون رو بالا میبرین. بعضی از افراد هستند که می گویند ما در زندگی چیزی را نداریم که بخواهیم از آن لذت ببریم همین لحظه شما می توانید بنویسید که چه چیزهایی در زندگیتان هست، که اگر آن را از شما بگیرند زندگیتان از چیزی که الان هست بدتر خواهد شد و احساس بدتری خواهید داشت؟

تمام چیزهایی که می نویسید چیزهایی است که با داشتن آن و توجه به آن احساس خوب رو داشته باشید، چیزی هایی که شما دارید پس احساس خوب در زندگی باعث اتفاقات خوب می شود.

پافشاری برای داشتن حال خوب

یادتان باشد که موفقیت، ثروت، ایده و نوآوری زمانی می آیند که ما احساس خوب رو داشته باشیم وقتی احساس بدی داشته باشید اتفاق خوبی برای شما نمی افتد. پس حس خوبی همیشه داشته باشید و از هر چیزی که در زندگیتان دارید لذت ببرید لذت هایی که ما الان داریم آرزو و حسرت خیلی ها است، پس قدر داشته هایمان را بدانیم و احساس خوبی را در تمام مراحل زندگی داشته باشیم و یادمان باشد که عمر و گذر زمان همیشگی هست، و مسائل و چالش ها همیشگی است و این احساس و نوع دیدگاه شما به آن مسئله آینده شما را تعیین می کند.

برای داشتن حال خوب قرآن بخونید

خیلی جملات و ادبیات خاصی داره قرآن کریم و تنها کتابی هست که هیچ وقت از خوندن و شنیدن آیاتش سیر نمیشم چقدر زیباست چقدر پر مفهوم چقد ساده چقدر روان، چقدر حکیمانه خداوند با انسان صحبت میکنه، بازم خدا رو سپاسگزارم که خدایی با این همه زیبایی و بخشش و مهربونی دارم و هر موقع بخوام بدون هیچ نوبت و وقت قبلی، میتونم به ملاقاتش برم و باهاش خلوت کنم و حال خوبی بهم هدیه میده.

این ارتباط رو به جرئت میشه گفت که، هیچ کسی حتی پدر و مادر برادر و خواهر اقوام آشنایان به ما نخواهند داد با تلاش و تمرکز بیشتر و قرار دادن خود در محیط شاد و افراد مثبت اندیش شما هم حالتون خوب میشه و همیشه احساس عالی دارین و باید همیشه روی خودتون کار کنین . داشتن حال خوب مستلزم فیلتر هستش و روی زندگیتون فیلتر بگذارین روی دوستاتون روی رفت و آمدهای خانوادگی تون روی آشناهاتون رو همسایه هاتون و یا همکاراتون، در کل با هر کسی که احساس خوب به شما نمی ده زیاد نشست برخاست نکنین .

پیام بگذارید

(0 دیدگاه)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *