تهران – خیابان پیروزی ، روبروی خیابان پنجم نیرو هوایی (روبروی مترو نیرو هوایی) ، مجتمع نسیم ، طبقه اول ، واحد 1

clinicbina@

تلفن تماس : ۷۷۴۶۸۴۱۸-۰۲۱

حلقه گم شده دستیابی به موفقیت

حلقه گم شده دستیابی به موفقیت

چگونه امکان دارد کسی که در فقر مطلق به دنیا آمده، بی هیچ چیزی زندگی را شروع کند و با تحصیلات بسیار کمی که دارد، رئیس جمهور یا فرد مشهوری شود یا یک امپراتوری را بنا گذارد و به یکی از ثروتمندان جهان بدل شود؟ و چگونه است که دو نفر که کاری را با هم شروع میکنند، یکیشان به موفقیتهای بزرگ دست مییابد، حال آنکه دیگری به رغم تلاشی که برای دستیابی به موفقیت به خرج میدهد، به نتیجه مهمی دست پیدا نمیکند. رابط و حلقه گم شده دستیابی به موفقیت ، قدرشناسی است، چرا که براساس قانون جذب، شما باید برای آنچه که دارید سپاسگزار باشید تا موفقیت را جذب کنید.

حلقه گم شده دستیابی به موفقیت

بنابراین بدون قدرشناسی، داشتن موفقیت دایمی غیرممکن است. برای دستیابی به موفقیت یا رسیدن به چیزهای خوب در کار یا شغلتان مانند فرصتها، ترفیع، پول، ایده های درخشان، و تشویق باید برای کار یا شغلتان سپاسگزار باشید. شما هرچه قدر قدرشناس باشید، فرصت بیشتری برای قدرشناس بودن، به شما داده خواهد شد. بنابراین برای افزایش هر چیزی در زندگیتان باید برای چیزهایی که دارید سپاسگزار باشید. هرکسی که برای کارش سپاسگزار باشد، بیشتر به او داده خواهد شد و آن کس که سپاسگزار نباشد، هر آنچه که دارد از او بازپس گرفته خواهد شد.

هنگامی که شما برای کارتان سپاسگزار باشید، به صورت خودکار به کارتان توجه بیشتری خواهید کرد و هنگامی که به کارتان توجه بیشتری نشان میدهید، پول و موفقیت بیشتری نصیب شما میشود. اگر برای کار خود سپاسگزار نباشید، به صورت خودکار به کارتان توجه کمتری نشان خواهید داد. هنگامی که توجه کمتری به خرج میدهید، درآمد کمتری خواهید داشت و در نتیجه در کارتان شاد نخواهید بود و تلاش زیادی نخواهید کرد و کارتان متوقف میشود و در نهایت وضع بدتر خواهد شد و کار خود را از دست میدهید.

ایجاد مشکلات با قدر نشناسی

به خاطر داشته باشید آنان که قدرشناس نیستند، هر آنچه که داشته باشند از آنها گرفته خواهد شد مقدار قدرشناسی که به شما عرضه میشود دقیقا متناسب با آن مقدار قدرشناسی است که شما عرضه میدارید. پس در حقیقت خودتان میزان دریافتی تان را با میزانی که ارایه میدهید، کنترل میکنید. اگر شما بازرگان باشید، ارزش تجارتتان براساس شکرگزاریتان افزایش یا کاهش مییابد. هرچه که نسبت به تجارتتان، مشتریان و کارمندانتان سپاسگزارتر باشید، تجارتتان بیشتر دچار تحول و گسترش میشود. زمانی که بازرگانان به جای سپاسگزاری از ادامه کارشان ابراز نگرانی میکنند، در کارشان با مشکل روبرو خواهند شد.

عاشق کارتان باشید

اگر شما فرزندانی دارید و کارتان مراقبت از آنها و مدیریت منزلتان است، دنبال دلیلی بگردید تا نسبت به وضعیت زندگی خود شکرگزار باشید. وضعیت فعلی شما یک بار در طول عمرتان اتفاق میافتد و هنگامیکه برای این موقعیت شکرگزار باشید، حمایت بیشتر و لحظات زیباتر و شادی فزونتری در زندگیتان به دست خواهید آورد. شما باید عاشق کارتان باشید، هرچه که باشد و برای رفتن سر کار اشتیاق نشان دهید. اگر نسبت به کار فعلی خود چنین احساسی نداشته باشید، یا اگر این کار رویای شما نیست، راه رسیدن به کار موردنظرتان شکرگزاری نسبت به کار فعلیتان است.

به تمام چیزهایی بیندیشید که در ذهن خود به خاطر آنها نسبت به کارتان احساس سپاسگزاری دارید. برای شروع، به این حقیقت فکر کنید که شما بیکار نیستید! به این بیندیشید که در حال حاضر چند نفر به دنبال کار میگردند و حاضرند برای استخدام شدن دست به هر کاری بزنند. به ابزارهای صرفه جویی در وقت بیندیشید مانند تلفن و چاپگر و کامپیوتر و اینترنت که شما از آنها استفاده میکنید. به افرادی فکر کنید که با آنها کار میکنید و با آنها رفاقت دارید. به افرادی که کارتان را ساده تر میکنند مثل منشی ها، دستیارها، نظافتچی ها … به لحظاتی بیندیشید که حقوقتان را دریافت میکنید و به جلوه های دل انگیز کارتان بیندیشید.

پیام بگذارید

(0 دیدگاه)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *