تهران – خیابان پیروزی ، روبروی خیابان پنجم نیرو هوایی (روبروی مترو نیرو هوایی) ، مجتمع نسیم ، طبقه اول ، واحد 1

clinicbina@

تلفن تماس : ۷۷۴۶۸۴۱۸-۰۲۱

تنظیم رفتارهای جنسی و درمان بی میلی

تنظیم رفتارهای جنسی و درمان بی میلی

در پژوهشهای اخیر دانشمندان به شواهد جالبی در زمینه چگونگی تنظیم رفتارهای جنسی و درمان بی میلی موشهای ماده دست یافته اند. این تحقیق توسط تیمی مشترک از بلژیک و آلمان برای دست یافتن به چگونگی کنترل رفتارهای جنسی توسط مغز صورت گرفته است. نتایج این مطالعه گامی بزرگ در این مسیر می باشد.

تنظیم رفتارهای جنسی و درمان بی میلی

به طور خلاصه شروع بلوغ در دختران با افزایش ترشح گنادوتروپینها اتفاق می افتد. از طرفی برای دانشمندان کاملا روشن نبود که جذب شدن زنان به جنس مخالف و فعالیت جنسی ایشان در سطح مولکولی چگونه آغاز میشود؟ نتایج پژوهش حاضر نشان داد که هم شروع بلوغ و هم جذب زنان به جنس مخالف و فعالیت جنسی ایشان به شدت تحت تاثیر یک مولکول تحت عنوان Kisspeptin است که در مغز ترشح می شود.

در واقع، بلوغ، باروری، جذابیت و سکس همگی توسط این یک مولکول کنترل می شود. طبق نوشته محققان مذکور، این کشف امید تازه ای برای درمان کاهش عملکرد جنسی زنان پیش روی پژوهشگران گشوده است.

آیا اندازه آلت بر رابطه جنسی موثر است؟

بیشتر تحت تاثیر اینفورتینمنتهاست. اینفورتینمنت چیست؟ این اصطلاح برخاسته از دو واژه اینفورمیشن و اینترتینمنت است، معنایش اطلاعاتی است که از طریق رسانه های دیداری شنیداری جذاب به مخاطب عرضه می شود و هیچگونه مبنای علمی ندارد. در رسانه های تجارت سکس و پورنوگرافی ها غالبا مردان با آلت های بر آمده و بزرگ هستند که می توانند زنان را ارضا کنند . زنان بیشتر این طور نمایش داده می شوند که به دنبال چنین آلت هایی هستند.

تکنیک های ضروری در سکس

در حالی که آنچه یک زن را در تخت خواب به اوج لذت می رساند ۱. رفتار عاطفی و جنسی مرد.  ۲. نحوۀ برقراری ارتباط کلامی او.  ۳. کنش ها و واکنش های پیش و پس از سکس است. به زبان ساده تر مردان بهتر است به جای فکر به بزرگ کردن آلت تناسلی خود، قدری تکنیک های سکس را بیاموزند. بیشتر از آن روی رفتارهای محبت آمیز و کلامی خود کار کنند.

این مساله در مورد زنان هم هست. «هات بودن» یک زن بیشتر از آنچه وابسته به سایز باسن و سینه اش باشد به میزان فعالیت و کنشگری جنسی اش روی تخت خواب باز می گردد. جالب است بدانید در یک پژوهش علمی ثابت شد است میزان تحریک پذیری سینه های سایزهای متوسط و کوچکتر نسبت به تحریک پذیری جنسی سینه های بزرگ و بسیار بزرگ بیشتر است گر چه تفاوت در حد به اصطلاح «معنادار» نیست.

از سوی دیگر خانم هایی که همسرانشان آلت های بزرگتر از ۱۸ سانت داشتند. بیشتر از خانم هایی که آلت همسرانشان کوچکتر از ۱۲ سانت بوده است به سکس تراپیست مراجعه کرده. و مشکلشان را اندازۀ غیر طبیعی آلت همسرشان بیان کرده اند. چون به طور طبیعی عمدۀ بخش های تحریک پذیرتر جنسی اندام زنانه در بیرون و ابتدای واژن قرار دارند. که با کوچکترین آلت ها هم دست یافتنی اند. آلت های بزرگ از آن جا که دخول کاملشان برای زن دردناک است. غالبا اتفاقا مشکل آفرین هم می شوند.

پیام بگذارید

(0 دیدگاه)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *