تهران – خیابان پیروزی ، روبروی خیابان پنجم نیرو هوایی (روبروی مترو نیرو هوایی) ، مجتمع نسیم ، طبقه اول ، واحد 1

clinicbina@

تلفن تماس : ۷۷۴۶۸۴۱۸-۰۲۱

والدین هلیکوپتری چگونه هستند؟

والدین هلیکوپتری چگونه هستند؟

والدین هلیکوپتری چگونه هستند؟ این والدین در تمام جوانب زندگی کودکانشان بسیار پررویی و مداخله می‌کنند. آن‌ها معمولاً تمایل دارند که به‌طور فزاینده و بیش از حد در زندگی فرزندانشان دخالت کنند و تمام تصمیم‌های آن‌ها را کنترل کنند. بیشتر بخوانید “والدین هلیکوپتری چگونه هستند؟”

گوشه گیر بودن کودکان

گوشه گیر بودن کودکان

گوشه گیر بودن کودکان را علت یابی و برطرف کنید. انزوا و دوری از دوستان و همسالان در اوایل دوران تحصیل، کودک را در معرض مشکلات سازگاری بعدی قرار می دهد. بیشتر بخوانید “گوشه گیر بودن کودکان”

اثرات صدای بلند بر کودکان

اثرات صدای بلند بر کودکان

اثرات صدای بلند بر کودکان چیست؟ صداهای بلند و کلمات نامهربان اولیا باعث می‌شود که کودکان احساس ترس یا غمگینی پیدا کنند. حتی وقتی که اولیا با هم قهر می‌کنند و اصلا حرف نمی‌زنند هم ، می‌تواند برای بچه‌ها آزار دهنده باشد. بیشتر بخوانید “اثرات صدای بلند بر کودکان”

تأثیر فرزندان بر یکدیگر

تأثیر فرزندان بر یکدیگر

تأثیر فرزندان بر یکدیگر در تربیت و رشد آن‌ها بسیار مهم است. برادران و خواهران به عنوان همنوعان از یکدیگر یاد می‌گیرند. تجربیات مشترکی را به اشتراک می‌گذارند و از تعاملات خود با یکدیگر بهره می‌برند. این تعاملات می‌تواند به تقویت مهارت‌های اجتماعی، انعطاف‌پذیری، همدلی و ارتباطات بین فردی کمک کند. بیشتر بخوانید “تأثیر فرزندان بر یکدیگر”

ناخن جویدن کودک

ناخن جویدن کودک

ناخن جویدن کودک یک عادت شایع است که ممکن است به علت استرس، اضطراب یا عصبیت رخ دهد. این عادت ممکن است در برخی از کودکان به صورت موقت باشد و خودبخود توقف کند. اما در برخی دیگر ممکن است به یک عادت مزاحم تبدیل شود. بیشتر بخوانید “ناخن جویدن کودک”

چگونه از کودکم عذرخواهی کنم؟

چگونه از کودکم عذرخواهی کنم؟

چگونه از کودکم عذرخواهی کنم؟ به کودک بگویید که شما اشتباه کرده‌اید و برای آن از او عذرخواهی می‌کنید. توضیح دهید که چطور این اشتباه برای او ممکن بوده و چگونه احساساتش را تحت تاثیر قرار داده است. پذیرفتن خطا و تعهد به جلوگیری از تکرار آن را به کودک نشان دهید. بیشتر بخوانید “چگونه از کودکم عذرخواهی کنم؟”

بازیهای کامپیوتری مفیده یا مضر؟

بازیهای کامپیوتری مفیده یا مضر؟

بازیهای کامپیوتری مفیده یا مضر؟ استفاده از بازی‌های کامپیوتری می‌تواند به شیوه‌های مختلفی مفید باشد. مهم است که والدین نقش فعالی در پایش و راهنمایی کودکان در استفاده از بازی‌ های کامپیوتری داشته باشند. بیشتر بخوانید “بازیهای کامپیوتری مفیده یا مضر؟”

بهترین هدیه والدین به کودک

بهترین هدیه والدین به کودک

بهترین هدیه والدین به کودک خوشحال بودن خودشان است. مراقب سلامت روان خود باشیم. چون بچه‌ها تمام احساسات ما را دریافت می‌کنند و آنها را به احساسات خود تبدیل می‌کنند. بیشتر بخوانید “بهترین هدیه والدین به کودک”

روش مقابله با بدزبانی کودک

روش مقابله با بدزبانی کودک

روش مقابله با بدزبانی کودک چیست؟ بهترین راه برای برخورد با بد‌زبانی کودکان این است که به آرامی و با احترام با آنها صحبت کنید. آنها را به خوبی تشویق کنید. می‌توانید به آنها توضیح دهید که استفاده از بد‌زبانی مناسب نیست. از آنها بخواهید که به جای آن از کلمات محترمانه و مودب استفاده کنند. بیشتر بخوانید “روش مقابله با بدزبانی کودک”

نقش فرزند در زندگی

نقش فرزند در زندگی

نقش فرزند در زندگی زناشویی بسیار مهم و تأثیرگذار است. فرزندان، به عنوان نتیجه‌ای از رابطه زناشویی، قلب و روح خانواده هستند و برای والدین عزیزشان ارزش بالایی دارند. بیشتر بخوانید “نقش فرزند در زندگی”