تهران – خیابان پیروزی ، روبروی خیابان پنجم نیرو هوایی (روبروی مترو نیرو هوایی) ، مجتمع نسیم ، طبقه اول ، واحد 1

clinicbina@

تلفن تماس : ۷۷۴۶۸۴۱۸-۰۲۱

ساختن لحظات خوب در زندگی

ساختن لحظات خوب در زندگی

چگونه لحظات عالی برای خود و خانواده بسازیم. ساختن لحظات خوب در زندگی برای همه افراد مهم است. به کار بردن نحوه ی تصدیق خود برای داشتن لحضات عالی بسیار مهم است. با مرکز مشاوره بینا همراه باشید تا با ذکر مثال بیان کنیم.

ساختن لحظات خوب در زندگی

اگر تصديق و تایيدها را مانند دستور سرو غذا در يک آشپزخانه كيهانی تصور كنيم. می توانيم در انتظار لحظات خوب باشيم. در رستوران وقتی پيشخدمت از شما دستور غذا را می گيرد. شما هيچ گاه همراه او به آشپزخانه نمی رويد. تا ببينيد آيا دستورات به آشپزخانه رسيده است. يا اينكه آشپزها چگونه غذايتان را آماده می كنند. بلكه بر روی صندلی خود می نشينيد. آب، چای يا پيش غذای خود را ميل می كنيد. با دوستانتان حرف می زنيد. شما باور داريد هر گاه غذا آماده شد بلافاصله برای شما آورده می شود. اين دقيقا همان نكته مهم در فراگيری روش تایيد و تصديق است.

زمانی كه ما تقاضايمان را اصطلاحا به آشپزخانه كيهانی (درونمان) می دهيم. سرآشپز يا همان قدرت برتر درونی ما روی درخواست ما كار می كند. پس از اين بايد با قبول اين نكته كه تقاضای ما در حال اجرا است. روال عادی زندگی را داشته باشیم. اين يک واقعيت اساسی است كه همواره جريان دارد. حالا اگر غذا را برای شما بياورند ولی آن غذایی نباشد كه شما دستور آن را داده بوديد. اگر اعتماد به نفس لازم را داشته باشيد آن را پس می دهید. در غير اين صورت آن را بی چون و چرا ميل می كنيد.

آزادی احساسات

دقيقا به همين ترتيب چنين اتفاقاتی در آشپزخانه كيهانی رخ می دهد. اگر آن چيزی را كه درخواست کرده اید. دريافت نكرديد. بگویيد نه اين آن چيزی نيست كه من می خواستم. من ….. را می خواستم. در اينجا نكته اصلی آزاد گذاشتن احساس در بدن برای خروج است. من در انتهای تعليمات و تمرينات تمركزی از عبارت حتماً همين طور است استفاده می كنم. اين تكنيكی است كه با آن به نيروی برتر میگوییم كه همچنان تمام امور در دست توست. ما همه چيز را به تو واگذار می كنيم.

پیام بگذارید

(0 دیدگاه)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *