تهران – خیابان پیروزی ، روبروی خیابان پنجم نیرو هوایی (روبروی مترو نیرو هوایی) ، مجتمع نسیم ، طبقه اول ، واحد 1

clinicbina@

تلفن تماس : ۷۷۴۶۸۴۱۸-۰۲۱

احساس خوب یعنی چی؟

احساس خوب یعنی چی؟

خوشبخت‌ ترین زوج‌ ها هیچ‌ گاه شخصیتشان یکسان نیست. آن‌ ها بهترین درک را از تفاوت‌های همدیگر دارند. احساس خوب یعنی چی؟ خوشبختی برای یک زن، بدست آوردن قلب یک مرد و نگهداری آن برای همیشه است. خوشبختی برای یک مرد آن است که همسرش به او اعتماد داشته باشد نه اینکه از او مراقبت نماید.

احساس خوب یعنی چی؟

برای خوشبخت شدن با یک مرد کافی ست او را باور کنی، حتی اگر دوستش هم نداشته باشی. و برای خوشبخت شدن با یک زن کافی ست او را دوست داشته باشی. حتی اگر باورش نداشته باشی. بهترین روش برای نشان دادن احساسات و ابراز علاقه، توجه كردن به همسرتان و توجه كردن به حرف‌های اوست. این سخت‌ترین روش ابراز احساسات است كه البته تاثیرگذارترین نیز هست.

مراقب رفتار و گفتارمان باشیم

یکی از اصول مهم همسرداری این است که رفتار و گفتار ما باعث تحقیر همسرمان نشود چرا که عامل مهمی در سرد شدن رابطه زن و شوهر است. از مصادیق تحقیر همسر، شوخی‌های نامناسب مخصوصاً در جمع، تمسخر او با تغییر صدا و اشاره و یا بی‌احترامی کردن به اوست. این کارها یقیناً ضربات سنگینی به رابطه شما می‌زند و در واقع دارید به دست خودتان به همسرتان اجازه می‌دهید که برای تقابل با شما چنین کاری را انجام دهد. حتماً برای اصلاح این رفتار آسیب‌ زننده، از همسرتان عذرخواهی کرده و این رفتار را ترک کنید. اگر او حس کند که شما متوجه ضربه خوردن روح او شده‌اید و درصدد اصلاح آن هستید، دلخوری او تبدیل به کینه‌ و سردی مزمن نخواهد شد.

از قدرت کلام غافل نباشید 

بسیاری از مردم به هنگام گفتگو، کلماتی مخرب را ادا میکنند، مثل: مریضم، ورشکست شدم، جانم به لبم رسید، بد شانسم و… . به یاد داشته باشید، از سخنان تو، بر تو حکم خواهد شد. کلامتان بی اثر باز نخواهد گشت، و آنچه را بر زبان رانده اید بجا خواهد آورد. پس کلامتان را عوض کنید، تا جهان شما دگرگون شود.

هراز گاهی به همسرتان بگویید: من به خاطر عشق به تو همهٔ سختی های زندگی مان را پذیرفتم. چنین جملاتی باعث دلگرمی او و شما را تبدیل به همسری رؤیایی خواهد کرد. برای جذب زنان سورپرایز کردن یکی از شروط موفقیت است، نیازی نیست بیش از حد هزینه کنید. یک شاخه گل، یک نامه، یک بوسه، یک حرف اثرات زیادی در زنان دارد.

همسرتان را تشویق کنید

وقتی همسر شما تلاش می‌کند، مشوق او باشید و بگویید که به او کاملاً ایمان دارید. حتی اگر همسرتان خرابکاری کرد به جای اینکه در مقابل او قرار گیرید و او را سرزنش کنید بگویید دفعه بعد حتماً موفق می‌شوی. از همسر خود به خاطر تلاشی که کرده است قدردانی کنید. این کار باعث می‌شود عصبانیت او تخلیه شود و رفتار بدی که احتمالاً با شما خواهد داشت خنثی شود. مردها وقتی که از همسر خود احساس برتری می‌کنند امنیت را حس می‌کنند بنابراین سعی کنید این گونه تظاهر کنید. حتی اگر با همسر خود اختلاف نظر اساسی دارید هیچگاه از کلمات بد و خشن استفاده نکنید. چون این کار صدمات جبران ناپذیری به روابط شما می‌زند.

حال و احساس خوب یعنی چی؟

یادتون باشه برای دوام زندگی تون همیشه به همسرتون حال و احساس خوب بدید. حال و احساس خوب یعنی چی؟ یعنی احساس کنه که مهمه،  ارزشمنده و بهش نیاز دارید. یعنی در کنار شما آرامش داشته باشه و همش نگران نباشه که نکنه الان بهش یه گیری میدید. حس استقلال خودش رو حفظ کنه و یه موجود وابسته و چسبنده نباشه. احساس امنیت داشته باشه. بدونه که در هر شرایطی چه خوشی و چه ناراحتی یک تکیه گاه داره.

پیام بگذارید

(0 دیدگاه)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *