تهران – خیابان پیروزی ، روبروی خیابان پنجم نیرو هوایی (روبروی مترو نیرو هوایی) ، مجتمع نسیم ، طبقه اول ، واحد 1

clinicbina@

تلفن تماس : ۷۷۴۶۸۴۱۸-۰۲۱

افکار منفی میگویند

افکار منفی میگویند

افکار منفی میگویند، یک نگاه به شرایط زندگی ات بینداز. تو باید از خودت خجالت بکشی. ببین چقدر اشتباهات زیادی مرتکب شده ای. تا به حال چند دفعه در زندگی شکست خورده ای ؟

نه، به شما افکار منفی اجازه ی بردن تاج سروری ام را نمیدهم. ممکن است که زمین خورده باشم، اما الآن به من نگاه کنید. من در اوضاع بد باقی نماندم. من دوباره روی پای خودم ایستادم. من اشتباهاتی را مرتکب شدم، اما من هنوز هم بنده ی «خداوندی متعالی» هستم .اگر شما بخواهید که تاج سروری خودتان را بر سر نگاه دارید، بایستی مصمم شوید و بگویید: «من اجازه نخواهم داد حرفی که کسی در مورد من زده است یا اینکه کسی مرا ترک کرده است، یا اینکه چیزی آنطور که من انتظارش را داشتم پیش نرفته است، بتواند حس ارزشمند بودن مرا از من بدزدد».

افکار منفی میگویند

وقتی که کسی تلاش میکند به تو حس حقارت القاء کند، در مورد تو با عبارات توهین آمیز صحبت میکند. به جای اینکه ناراحت بشوی و به چیزهایی که آنها نسبت میدهند باور داشته باشی، کافی است دستت را بالای سرت ببری و تاج خودت را روی سرت صاف کنی. آنها نمیتوانند کسی که تو واقعاً هستی را تغییر دهند، مگر این که تو این اجازه را به آنها بدهی. آنها سرنوشت تو را کنترل نمیکنند. آنها ارزش تو را تعیین نمیکنند. آنها نبوده اند که حیات را در تو دمیده اند؛ بلکه این، کار خداوند بوده است.

سخن آخر

«او» تو را شاهکار خلقت میداند « او» میگوید که تو یک پادشاه هستی، یک ملکه هستی. تو باید بر زندگی حکمرانی کنی. به همین دلیل است که «او» این تاج سروری را بر سر تو نهاده است. اشتباهی که اغلب ما خیلی وقتها مرتکب آن میشویم، این است که دروغها را باور میکنیم. کسی میگوید: «تو آنقدرها هم با استعداد نیستی». به جای اینکه بگوییم:« نه، اظهار نظرت برای خودت». معمولاً میگوییم که :« بله، حق با توست. من فکر میکردم که بااستعداد هستم، اما اینطور نیست».

پیام بگذارید

(0 دیدگاه)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *