تهران – خیابان پیروزی ، روبروی خیابان پنجم نیرو هوایی (روبروی مترو نیرو هوایی) ، مجتمع نسیم ، طبقه اول ، واحد 1

clinicbina@

تلفن تماس : ۷۷۴۶۸۴۱۸-۰۲۱

به نوسازی ذهنتان ادامه دهید

به نوسازی ذهنتان ادامه دهید

اگر به نوسازی ذهنتان ادامه دهید و چیزی را که خداوند در موردتان گفته است قبول کنید، مدت زمان زیادی طول نمیکشد که آن شخص ظاهر میشود. ممکن است با اعتیاد دست و پنجه نرم کنید، اما در درونتان فردی وجود دارد که کاملاً آزاد است. ممکن است وضع مالیتان خراب باشد، کار و کاسبی کساد باشد، اما در درونتان فردی وجود دارد که به دیگران پول قرض میدهد، نه اینکه قرض بگیرد. کسی که رئیس است نه زیر دست.

وقتی افکارتان به شما میگویند:« تو هیچ وقت عوض بشو نیستی. اوضاع هیچ وقت بهتر نمیشود » فقط به خودتان بگویید :« من متحول شده ام، دگرگونی ام آغاز شده است ».اینگونه است که میتوانید خودِ کامل درونی تان را آزاد کنید. من انسانهایی را میشناسم که استعدادهایی باورنکردنی دارند. چیزهای زیادی برای ارائه به دیگران دارند، اما هرگز اجازه نمیدهند این تحول و دگرگونی در آنها ایجاد شود.

به نوسازی ذهنتان ادامه دهید

اجازه میدهند همان نوار منفی در تمام طول روز در ذهنشان پخش شود. وقت آن است که از پیله تان بیرون بیایید. خداوند آماده است تا شما را به سطح جدیدی ببرد. آماده است تا موج جدیدی از الطاف خویش را به شما ارزانی کند.  اکنون باید برخیزید و بگویید:« همین است، دیگر با آن افکار کرم گونه کاری ندارم. وقت آن است که متحول شوم. میدانم که خداوند من را بخشیده است. من رستگار، بااستعداد، خلاق و منضبط هستم. من آدم توانایی هستم».

نوسازی ذهن همراه مثبت نگری

این فقط مثبت نگری نیست، نوسازی ذهنتان است. وقتی این کار را انجام میدهید، میتوانم بخشی از بالهایتان را که در حال پدیدار شدن است ببینم. میتوانم پایتان را که در حال خارج کردن خودش از پیله است ببینم. به این کارتان ادامه دهید و به زودیِ زود، خودِ کامل درونیتان را رها خواهید کرد. تبدیل به پروانه ای زیبا خواهید شد که در هوا اوج میگیرد و به جاهایی میرود که حتی خوابش را ندیده اید.

پیام بگذارید

(0 دیدگاه)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *