تهران – خیابان پیروزی ، روبروی خیابان پنجم نیرو هوایی (روبروی مترو نیرو هوایی) ، مجتمع نسیم ، طبقه اول ، واحد 1

clinicbina@

تلفن تماس : ۷۷۴۶۸۴۱۸-۰۲۱

اثرات برچسبهای منفی چیست؟

اثرات برچسبهای منفی چیست؟

آیا برچسبهایی وجود دارد که مانع پیشرفت شما شده اند؟ آیا مربی یا مشاوری به شما برچسبی منفی چسبانده است؟ آیا پدر و مادر شما اظهارنظر منفی راجع به شما کرده اند؟ اثرات برچسبهای منفی چیست؟

اثرات برچسبهای منفی چیست؟

برچسبهای منفی میتواند شما را از تحقق سرنوشتتان باز دارد. اجازه ندهید بیست سال دیگر و با چنین برچسبهایی به زندگیتان ادامه دهید. شما آن کسی نیستید که مردم درباره شما میگویند، شما آن کسی هستید که خداوند درباره شما میگوید. مردم به شما میگویند:« تو به اندازه کافی خوب نیستی، تو پیر هستی، تو باهوش نیستی »، اما خداوند میگوید: «تو قوی، با استعداد و با ارزش هستی».

این برچسبهای مثبت هستند که به شما کمک خواهند کرد زندگی بهتری داشته باشید. تنها قدرتی که این برچسبهای منفی دارند، قدرتی است که خودتان به آنها میدهید. اگر شما آنها را از ذهنتان پاک کنید و هرگز به آنها فکر نکنید، آنها هیچ تأثیری در زندگی شما نخواهند داشت. دو دوست در لابی سالنِ همایش گفتند که به زودی سخنرانی من تعطیل میشود، اما آنها نتوانستند مانع تحقق سرنوشت من شوند. آنها نتوانستند با صحبتهایشان مانع خواسته خداوند شوند. آنها در یک صورت قادر به انجام چنین کاری بودند که خودِ من به آن برچسبهای منفی میچسبیدم.

باید برچسب منفی را پاک کنید.

با مردی صحبت میکردم، او برایم تعریف کرد که چگونه در دوران دبیرستان، معلم اش به مادرش گفته بود که او کُند ذهن است. این گفته معلم باعث شده بود او به مدت ۴۰ سال با این فکر زندگی کند که هرگز نمیتواند به موفقیتی دست یابد. او فقط روزها را یکی پس از دیگری با این فکر که فردی کُندذهن است، سپری میکرد.

من به او همان توصیه ای را کردم که به شما نیز میکنم: « تو باید آن برچسب منفی را از ذهنت پاک کنی. آن معلم شاید براساس نمره تو در امتحان این نتیجه گیری را کرده باشد، اما او نمیدانسته که خداوند بذر عظمت را درون تو قرار داده است. باید با خود بگویی که من هرگز برچسب کُند ذهن بودن را نمیپذیرم. شاید این نظر یکی از معلمان باشد، اما نظر دیگری هم وجود دارد و آن نظر خداوند است. نظر خداوند قادر و متعال این است که من  سرنوشت باشکوهم را محقق خواهم کرد ».هرگز اجازه ندهید برچسبهای منفی، شما را از پیشرفت باز دارند.

پیام بگذارید

(0 دیدگاه)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *