تهران – خیابان پیروزی ، روبروی خیابان پنجم نیرو هوایی (روبروی مترو نیرو هوایی) ، مجتمع نسیم ، طبقه اول ، واحد 1

clinicbina@

تلفن تماس : ۷۷۴۶۸۴۱۸-۰۲۱

راه‌اندازی کارتان با افکار مناسب

راه‌اندازی کارتان با افکار مناسب

این جمله خیلی مهم است. اگر راه‌اندازی کارتان با افکار مناسب باشد ،حتی در قطب جنوب هم که همه جا یخ زده است، باز هم می توانید از فروش یخ میلیاردها سرمایه به دست بیارید.

راه‌اندازی کارتان با افکار مناسب

سه نفر با هم دوست هستند، نفر اول تصمیم میگیرد که کسب و کار اینترنتی خودش را راه اندازی کند، با تمام انگیزه میخواهد که وب سایت خودش را بسازد. پس شروع میکنه و یک هاست خریداری میکنه، در مرحله بعد با تحقیقات چند ساعته یک دامنه یا آدرس سایت خوب انتخاب میکنه و در مرحله بعد وردپرس را دانلود میکنه و روی هاست خودش نصب میکنه و وارد دنیای اینترنتی میشه.

این شخص با تمام انگیزه شروع به تغییرات میکنه. برای مثال: عناوین و توضیحات متا سایت خودش را تغییر میده. شروع میکنه یک لوگو میسازه یا به یک گرافیست درخواست میده که یک لوگو برای سایت شخصی اش بسازد. یک قالب یا طرح مناسب برای سایتش خریداری میکنه. و در آخر شروع به تولید محتوا میکنه.

شخص بعدی و در نظر میگیریم که میخاد از طریق اینستاگرام و تلگرام کسب درامد کنه، با تمام انگیزه پیج و کانال خودش را راه اندازی میکنه. یک توضیحات عالی در پیجش مینویسه. یک عکس مناسب روی پروفایلش میذاره. و برای پیح و کانال خودش تولید محتوا میکنه و پست میذاره.

نفر سوم از قبل یک مغازه داشته و از وقتی با دو نفر دیگه دوست شده انگیزه شدید پیدا میکنه تا مغازه را بزرگتر کنه.

به نظر شما کدام یکی موفق تر هستند؟

این سه نفر هر کدام یک کاری دارند و حوزه کاری مختلفی دارند ولی کدام موفق تر هستند؟ شاید الان فکر کنیم که آن یکی که کسب و کار اینترنتی راه اندازی کرده موفق
تره یا آن که سوپرمارکت داره یا نفر سوم.

ولی موفقیت هیچ ربطی به حوزه کاری ندارد و به افکار آن شخص بستگی دارد. اگر یک شخص با افکار مناسب کسب و کاری راه اندازی کند، در قطب جنوب هم میتواند یخ بفروشد.

پیام بگذارید

(0 دیدگاه)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *