تهران – خیابان پیروزی ، روبروی خیابان پنجم نیرو هوایی (روبروی مترو نیرو هوایی) ، مجتمع نسیم ، طبقه اول ، واحد 1

clinicbina@

تلفن تماس : ۷۷۴۶۸۴۱۸-۰۲۱

ویژگی بارز دختران

ویژگی بارز دختران

دختر بودن برای خودش عالمی دارد ، طوریکه هیچ حسی به پای آن نمیرسد. لذتش را هم بیشتر از همه، در کنار خانواده میتوان چشید. ویژگی بارز دختران ، مهربانی آنهاست. دختر سرشار از مهربانی و لطافت است. دختر است که با مهربانی های خودش، میتواند ناراحتیها و اختلافات را در خانه کاهش دهد.

ویژگی بارز دختران

دختر میتواند با ظرافتهای دخترانه اش به خانه رنگ و بوی دیگری بدهد؛ مهربانی کند و مثل گل به خانه طراوت و شادابی بدهد و در دل دیگران نفوذ کند؛ طوری که اگر در خانه نباشد، همه دلتنگ او شوند. شاید فکر کنید این تصویر یک دختر ایده آل یا یک زندگی ایده آل است؛ دختری كه هیچ مشکلی در خانه ندارد! پدرش، مادرش و برادر و خواهرش خیلی دوستش دارند و زیادی مهربان اند! ولی خیلی وقتها این طور نیست! مگر میشود در خانه ای غم نباشد یا همه چیز سر جای خودش باشد.

چرا دختران باید مورد توجه باشند ؟

قطعاً در همه خانه ها مشکلاتی هست، اما در واقع این دختر است که اتفاقات را به شکل دیگری درک می کند و به سبک دیگری با همه چیز رفتار می کند. دختر نسبت به خیلی از چیزهایی که دیگران حتی متوجه شان نمی شوند، حساس تر است و همه چیز برای او اهمیت دارد. برای همین، دختر باید مورد توجه بیشتری قرار گیرد. برای همین پیامبر مهربانی ها فرموده اند: «خداوند متعال با خانمها مهربانتر از آقایان است؛ هیچ مردی نیست که زنی از محارم خود را شاد کند، مگر آنکه خداوند، روز قیامت او را شاد خواهد کرد.»

هنر دختر بودن

از طرف دیگر، خود دختر هم دلش میخواهد از استعدادی که خدا به او داده است، خوب استفاده کند؛ مهر و عطوفت، استعدادی است که خدا به دختر داده است تا هر وقت دوست داشت، از آن استفاده کند. مهربانی ابزاری است که دختر با آن میتواند جای خیلی چیزها را در زندگی پر کند. انرژی مثبت دادن و ایجاد نشاط در خانواده، هنر یک دختر است. دختر در خانه شادی و خوشی ایجاد میکند و با این کار میتواند مشکالتی را که برای هرکدام از اعضای خانواده، حتی پدر و مادرش پیش میآید، بهبود بخشد .

پیام بگذارید

(0 دیدگاه)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *