تهران – خیابان پیروزی ، روبروی خیابان پنجم نیرو هوایی (روبروی مترو نیرو هوایی) ، مجتمع نسیم ، طبقه اول ، واحد 1

clinicbina@

تلفن تماس : ۷۷۴۶۸۴۱۸-۰۲۱

مردان عاشق چگونه رفتار می‌کنند؟

مردان عاشق چگونه رفتار می‌کنند؟

آیا می توان نشانه های دوست داشتن مردان را شناسایی کرد؟ مردان عاشق چگونه رفتار می‌کنند؟ در واقع عشق یک اتفاق غیر ارادی و فیزیلوژیک است در بدن همه ما امکان دارد اتفاق بیافتد. اما هر کس بر اساس شخصیتش به شیوه های متفاوتی ابراز عشق می کند. اگر این ابراز عشق با احترام همراه نباشد، چیزی جز یک احساس جسمانی و گذرا نیست. چه بسا چنین می تواند مخرب هم باشد.

روانشناسی مرد‌ عاشق

در روانشناسی مرد‌ عاشق، مردان بسیار متفاوت تر از آن چیزی هستند که شما انتظار دارید. اگر از مرد زندگیتان انتظار دارید عواطف و احساساتش را همانند شما و طبق میل شما بروز دهد یا اینکه هرروز با چیز جدیدی شما را سورپرایز کند، باید بگوییم در اشتباهید. چرا که مردان بعد احساسی ضعیف‌تری نسبت به زنان دارند و اکثر مردان در ابراز عواطف با مشکل مواجه هستند.

این قضیه به ساختار مغزی مردان بر می‌گردد، در مقایسه‌ی ساختار مغز زنان و مردان، بزرگتر بودن نیمکره‌ی راست مغز نسبت به نیمکره‌ی چپ در مردان، موجب شده است که مردان از نظر احساسات، ضعیف‌تر باشند. این در حالی است که نیمکره‌های چپ و راست در زنان، به یک اندازه هستند و این یعنی اینکه زنان از احساسات قوی‌تری نسبت به مردان برخوردارند.

مردان عاشق چگونه رفتار می‌کنند؟

مهم‌‌ترين نكته‌اي كه بايد در اين قسمت به آن توجه كنيد اين است كه از خودتان بپرسيد چقدر همسرتان را مي‌شناسيد و تا چه حد به روحيات او آشنايي داريد. هرچه شناخت شما نسبت به همسرتان بيشتر باشد مي‌توانيد به ميزان علاقه او نسبت به خودتان پي ببريد پيش از هر چيز بايد چند اصل را به خاطر بسپاريد.

۱. مردان به طور ذاتي داراي ويژگي‌ حامي و پشتيبان بودن هستند و به همين دليل هرچه ميزان علاقه‌اي كه به شما دارند بيشتر باشد سعي مي‌كنند از شما حمايت كنند اما فراموش نكنيد كه نحوه حمايت مردان از خانواده با نحوه حمايت زنان كاملا متفاوت است.

۲. هيچ‌وقت راجع به مردي قضاوت نكنيد چون اصولا زن‌ها وقتي مي‌خواهند درباره موضوعي قضاوت كنند خودشان را جاي آن شخص يا آن موقعيت قرار مي‌دهند در صورتي كه اين روش اصلا صحيح نيست.

۳. سعي كنيد پيش از اينكه صفتي را به همسرتان نسبت دهيد دليل كاري را كه انجام داده جويا شويد با اين كار مي‌توانيد او را بهتر درك كنيد ضمن اينكه با نسبت دادن صفتي خاص به همسرتان دردي از شما دوا نخواهد شد.

نحوه ابراز علاقه مردان

حس محبت و دوست داشتن يك وديعه الهي است كه در وجود همه انسان‌ها قرار داده شده و هر كسي بنا بر شخصيتي كه دارد اين حس را به گونه‌اي متفاوت بروز مي‌دهد. در زندگي همه ما بارها پيش آمده كه از خودمان مي‌پرسيم آيا همسرم يا نامزدم مرا واقعا دوست دارد؟

اما رسيدن به پاسخ اين سؤال براي خيلي از ما دشوار است چون اخلاقيات آقايان و بروز احساسات دروني‌شان در بيشتر مواقع با خانم‌ها متفاوت است و بالطبع نشانه‌هاي دوست داشتن و ابراز علاقه براي مردان شباهتي به روش‌هاي زنان ندارد. برخي ويژگي‌ها به صورت ذاتي در وجود انسان‌ها قرار دارد كه البته بنابر شرايط حاكم بر محيط زندگي شكلي به خود مي‌گيرد.

پیام بگذارید

(0 دیدگاه)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *