تهران – خیابان پیروزی ، روبروی خیابان پنجم نیرو هوایی (روبروی مترو نیرو هوایی) ، مجتمع نسیم ، طبقه اول ، واحد 1

clinicbina@

تلفن تماس : ۷۷۴۶۸۴۱۸-۰۲۱

دختران ایده آل

ویژگی های دختر ایده آل

دختران ایده آل ویژگی های متفاوتی نسبت به بقیه دختران دارند . که این ویژگی ها ، دیگران را به خود جذب می کند. بهتر است بدانید زیبایی ظاهر تنها خصوصیت بارز یک زن نیست. آنچه یک زن را زیبا و جذاب می کند. خصوصیات اخلاقی اوست. اگر می خواهید بدانید که ویژگی های دختر ایده آل چیست . با این بخش همراه شوید.

ویژگی های دختر ایده آل

اگر میخواهید از همه نظر دختر ایده آل و فوق العاده ای باشید. بهتر است با ویژگی های دختران ایده آل آشنا شوید.

۱- خودتان را دوست داشته باشید.

این مورد یکی از اساسی ترین بخش های این فرآیند است. بسیاری از دختران در سن بلوغ احساس افسردگی و یا رقابت با دیگران دارند. اگر شما نیز چنین حسی دارید. بدانید که تنها نیستید . بهتر است بهترین ویژگی خود را بیابید . اگر در کلاس تان شاگرد اول هستید. به این فکر کنید که در آینده می توانید. یک شغل خوب و درآمد خوب داشته باشید . شاید نسبت به دوستان تان درشت تر باشید. اما ناراحت نباشید فقط کافیست لبخند بزنید . لباس های مناسب بپوشید و کمی ورزش کنید . افراد دیگر قبل از هر چیزی ابتدا متوجه لبخند شما خواهند شد.

۲- لبخند بزنید.

هر روز دو بار از دهانشویه سفید کننده استفاده کنید . دندان های خود را مسواک بزنید . هنگام مسواک زدن زبان خود را نیز تمیز کنید . گاهی اوقات برای خوشبو شدن دهانتان آدامس بجوید. اما در لحظات مهم و حساس مانند مدرسه، کتابخانه، هنگام مصاحبه و محل کار آدامس نجوید .

۳- ورزش کنید.

برای ورزش کردن حتما نیاز به صرف هزینه هنگفت نیست. شما احتیاج به رفتن به یک باشگاه گران را ندارید . شما می توانید در اطراف منزلتان بدوید . یا هنگام رفتن به محل کارتان قسمتی از راه را پیاده بروید . باید بدانید قدم زدن در هوای تازه می تواند آکنه های شما را درمان کند .

۴- سرگرمی داشته باشید.

برای اینکه پولتان هدر نرود . احساسی خرید نکنید و هدفدار و در مواقع لزوم خرید نمایید . برای اینکار رسید خرید را نگه دارید . خریدهای اشتباهتان را در اتاق تان نگه دارید تا وقتی پشیمان شدید. با خود عهد کنید که دیگر ولخرجی نکنید. چون نمی توانید دیگر آن را پس بدهید.

۵- دختر ایده آل درست می ایستد.

در وضعیت درستی بایستید. بلند شوید و پای چپ تان را به صورت عمودی و رو به پایین نسبت به شانه هایتان قرار دهید. پاشنه پای راست تان را در قوس پای چپ تان قرار دهید . حدود ۲۰ درجه بچرخانید. این کار سبب می شود که شما زیباتر و با وقارتر به نظر برسید . پاهایتان باریک تر به نظر آید . هنگام راه رفتن شانه هایتان را پایین بگیرید . کمی به سمت عقب بدهید . مستقیم به جلو نگاه کنید.

هنگام نشستن قوز نکنید و درست بنشینید. پاهایتان را روی زمین بگذارید . به پشتی صندلی تان تکیه دهید. اگر احساس گردن درد و یا شانه درد دارید . روی یک سطح صاف بخوابید . به کشش عضلات تان بپردازید. سپس برعکس روی مبل دراز بکشید. به صورتی که سرتان رو به زمین باشد. این کار سبب کم شدن درد شما و کشیده شدن ستون فقرات تان می شود.

۶- زیور آلات مناسب انتخاب کنید.

چیزهای ساده و کلاسیک انتخاب کنید . استفاده از سرویس طلای مصنوعی پهن بپرهیزید . در مورد طلا و جواهر و زیور آلات زیاده روی نکنید. یک کیف دستی ساده مشکی به دست بگیرید و یک عینک آفتابی مناسب با شکل صورت تان بزنید . از یک روسری ساتن استفاده نمایید.

۷- از نظر ظاهری شیک و زیبا باشید.

اگر از لباسی که دوست تان خریده است . خوشتان آمده است باید بدانید این لباس حتما در تن شما نیز به آن خوبی نیست. پس لباسهایی را بخرید که مناسب اندام خودتان باشد . به رنگ پوست شما و زندگی شخصی تان جور در بیاید . از خرید لباس مد بپرهیزید . لباس هایی بپوشید که دوستشان دارید.

این مقاله ادامه دارد ……..

پیام بگذارید

(0 دیدگاه)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *