تهران – خیابان پیروزی ، روبروی خیابان پنجم نیرو هوایی (روبروی مترو نیرو هوایی) ، مجتمع نسیم ، طبقه اول ، واحد 1

clinicbina@

تلفن تماس : ۷۷۴۶۸۴۱۸-۰۲۱

دلبری از مردان

رازهای دلبری از مردان

دلبری از مردان در دوران نامزدی و پیش از ازدواج و حتی پس از آن راه کارهایی دارد . به شناخت زنان از ویژگی ها ، نیازها و تمایلات مرد باز میگردد . لازم است خانم ها برای به دست آوردن قلب مردان نکاتی را بدانند . در روابط شان برخی مسایل را رعایت کنند .قبل از هر چیز خوب است که از خواسته ها و تمایلات مردانه آگاه شده . بدانید که مردان و زنان خواسته ها و ویژگی های متفاوتی دارند . بنابر این شاید آنچه که یک زن در رابطه میپسندد . مورد پسند یک مرد نباشد .اکنون رازهای دلبری از مردان را بیان میکنیم .

تمرکز روی رفتارهایی که مردان دوست دارند . به شما کمک میکند تا در نظر آن مرد مهربان تر زیباتر و خوب تر جلوه کنید . از نامزدی یا مردی که عاشقش هستید ، عشق بیشتری بگیرید .

رازهای دلبری از مردان

بازیگوش و شوخ طبع باشید .

علم روان شناسی به افرادی که در آستانه ازدواج قرار دارند و تمایل دارند که مورد پسند و علاقه نامزد خود قرار بگیرند توصیه میکند که سعی کنند بیشتر بازیگوش ، شاد و شوخ باشند . تا اینکه جدی و باهوش و نکته سنج به نظر برسند .
براساس جدید ترین پژوهش ها زنان شاد ، بازیگوش بیشتر مورد علاقه نامزد های خود قرار می گیرند . ازدواج های موفق تری خواهند داشت . در عوض زنان عبوس ، جدی و با هوش کمتر در پیدا کردن جفت برای ازدواج موفق هستند . پس برای دلبری از مردان لازم است شوخ طبع و بامزه باشید . برای وی همیشه لبخند به لب داشته باشید .

به مردان بیش از آنچه به شما توجه میکنند توجه نکنید .

برای اینکه بتوانید عشق یک مرد را داشته باشید . مستلزم این است که شما هم از او عشق دریافت کنید . بسیاری از زنان تصور میکنند برای دلبری از مردان باید هرچه بیشتر به یک مرد توجه کنند . نیازهای کوچک و بزرگ او را برآورده کنند.
اما مردها وقتی بیشتر از آنچه به شما می دهند دریافت کنند از شما دلزده می شوند . توجهات بیش از اندازه نه تنها باعث افزایش علاقه مردان به زنان نمی شود برعکس احساسات عاشقانه آنها را از بین می برد . مردها به واسطه قوی تر دانستن خود بیشتر دوست دارند دهنده باشند تا گیرنده . می خواهند آنها باشند که نیازهای زنان را تامین میکنند .

زیاد خرج نکنید و خیلی رمانتیک نشوید .

کادو دادن خیلی خوب است . اما حد و اندازه دارد . اول باید او برای شما کادو بخرد . اولین کادو ، دومی و سومی را که خرید شما هم دست به جیب شوید . کتاب ، خودکار یا خود نویسی با یک شاخه گل بخرید . روز تولدش را هم لطفا منفجر نکنید . یک تبریک ساده با یک کادوی کوچک کافی است . اگر برای دلبری از مردان به آنها بی جهت هدیه بدهید در واقع همه توجه و انرژی خود را برای او صرف کرده اید . این معنای خوبی ندارد . در این حالت بیش از اندازه توجه نشان داده اید .

به دنیای متفاوت مردها احترام بگذارید .

مردها برای خودشان دنیای متفاوتی دارند . اگر مثلا با دوستانشان زمین فوتبال اجاره کرده اند و قرار است یک بازی جانانه و رو کم کنی برگزار کنند . سریع برای خودتان برنامه نچینید . اگر قرار است او به شما و برنامه هایتان احترام بگذارد . شما هم باید با لبخند ساک فوتبال را دستش بدهید و برایش آرزوی موفقیت کنید .

کمی تاخیر هم بد نیست .

اگر نامزدتان به شما پیامک زد سریع از جا نپرید . بلافاصله جوابش را ندهید . اینطوری فکر میکند شما بیکار نشسته بودید تا او پیامک بزند . خیلی آرام پیامک را بخوانید . چند نفس عمیق بکشید . بعد از چند دقیقه جواب دهید . نگران نباشید اتفاقی نمی افتد . بگذارید کمی منتظر شما بماند . اگر جواب پیامک ها را ضربتی بدهید از شور و هیجان میافتد و با اشتیاق روز اول برایتان پیامک نمی زند .

غر زدن ممنوع .

بعضی رفتارها اعصاب و روان آدم ها را کاملا به هم می ریزد . مردها از غر زدن و نق شنیدن متنفرند . حاضرند نصف عمرشان را بدهند شاهد غر زدن کسی نباشند . غر زدن در مسیر عکس دلبری از مردان قرار دارد . اگر موضوعی ناراحتتان کرده با زبان آرام بیان کنید . اینطوری هم زودتر نتیجه میگیرید . حواس تان باشد .مردها اصلا به ادامه زندگی با یک فرد غرغرو اشتیاقی ندارند .

بگذارید تمام هزینه ها را او پرداخت کند .

بله این کار به نظر بسیار غیر منصفانه است . اما کسی که هزینه رستوران و … را پرداخت میکند . باید میان دوستی و وقت گذرانی با یک دوست معمولی و قرار گذاشتن با یک زن را فرق بگذارد . برای کمتر شدن هزینه ها می توانید با هم در فضای سبز قدم بزنید . به کتابخانه بروید . پیک نیک بروید . لحظه های شادی را رقم بزنید .

اکنون که با رازهای دلبری از مردان آشنا شدید . درصورت مواجهه با مشکل با مرکز مشاوره بینا تماس بگیرید .

پیام بگذارید

(0 دیدگاه)

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *